|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, maar jij gaat een beetje te snel. nu dat ik weet dat hij loopt zijn er nog heel wat dingen die gedaan moeten worden, het belangrijkste is dat ik nog een uitlaat moet maken en hierna nog wat puntjes op een groot aantal i'tjes zetten. Maar het komt goed en met een redelijk korte 4 bak zal het zeker blazen Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Even weer een updatetje
De tank aangepast voor injectie. Dikkere toevoer leiding en een retour leiding. De originele tanksteunen uit de oude vloer geslepen, opgeknapt en aangepast. De nieuwe plaats voor de tank is klaar voor tankinbouw. Toen de auto nadat de tank en benzine pomp was ingebouwd niet wilde starten, had ik het vermoeden dat hij geen benzine kreeg. Hier zie je de test opstelling; reserve fuelrail met de benzine toevoer en bedrading van de auto buiten de auto aangesloten en de retour in een jerry-can. Toen ik de sleutel omdraaide deden deze injectoren het wel.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Ziet er van binnen ook erg netjes uit!
|
||||
|
||||
Zo,
De eerste kilometers zitten erop. koelsysteem ontluchten blijft een F@$%ck werk maar het is bijna in orde. nog wat keine dingetjes doen en dan maar hopen dat de koeling een beetje werkt. ook moet de gaspedaal overbrenging nog worden aangepast, volgas in de cabine is 1/4 gas op de motor (en nu loopt ie al beter als met de 1600) @ customwesty, Hoe is jou olie temperatuur?? bij mij gaat hij nogal snel naar warm en dan door naar heel warm (lees 100+°C ) Gr, Paul
|
|||
|
|||
olietemperatuur
hoi, de olie wordt gekoeld door een extra oliekoeler van een golf 1. De temperatuur schommeld tussen de 100 en 120. Nu het zo warm is rij ik rond de 110, dit met een snelheid van 120 op de snelweg. Bij echt gas geven loopt hij op tot 125. Olie kan dit makkelijk hebben.
succes |
|
||||
|
||||
Quote:
Frituurolie wel ja... Maar 125°C is wel wat té veel voor gewone motorolie hoor!!! Deze verliest dan haar smerende eigenschappen en verkoold, met alle gevolgen vandien... Aircooled greetz, Humby |
|
||||
|
||||
Quote:
Okay, ik zal dus een externe koeler moeten gaan plaatsen. dit is nl. de reden waarom hij niet mee kon naar Budel Maar ja...er komen nog meer meetings. Gr, Paul
|
||||
|
||||
Quote:
Gister avond een hefboom tussen de gaskabel gemonteerd (vol gas in de cabine is nu ook vol gas op de motor) Teeeeeeeering wat een geweld, en bij +/- 5000 omw/min krijg je weer een schop onder je kont
|
||||
|
||||
Quote:
5000 toeren en meer!! Wat vind je versnellingsbak daarvan, gaat dat goed? Welke bak gebruik jij eigenlijk?
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik even stoom af wil blazen trek ik hem door tot +/- 6000 omw. dan knalt hij echt vooruit en als de bak het begeeft zoeken we daar wel weer een oplossing voor. vandaag gaat het goed, morgen zien we wel weer
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 06-07-2006 at 15:46. |
|
||||
|
||||
Filmpje, filmpje, filmpje
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas krijg ik dat met mijn computer niet voor elkaar, maar ik probeer op zondag naar KCD te komen dan kun je hem zien. Gr, Paul.
|
||||
|
||||
Heb hem zien staan, vond hem best cool ! Slimme zet die gaten in de achterklep.
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, Bedankt, ik zelf vind hem ook wel o.k. gaten in de achterklep en zelfs de klep een stukje open is echt een must, achter in die ijzeren kist wordt het behoorlijk warm (heet) nadat ik de ontsteking goed heb afgesteld, luchthappers (onder de auto) en zelfs een 2e radiateur (ook met constant draaiende vin) heb gemonteerd, heeft hij met deze warme dagen flink het zweet in zijn bilnaad staan. als ik 100km/h ga dan is het qua temp. allemaal dik in orde, en aangezien dat ik het vermogen alleen wil gebruiken bij bv. het stoplicht ben ik hiermee dik tevreden. op de terug weg vanuit Lelystad nog even de 160 aangetikt (gewoon even kijken wat hij doet) dat waren weer 300 probleemloze kilometers. Gr, Paul.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je al wel weer nieuwe foto's dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is klaar, dus zeg maar wat je wil zien dan maak ik foto's Gr, Paul.
|
||||
|
||||
overall foto en zeker ff een foto van hoe je dat blok erin hebt zitten met die g lader erop
|
||||
|
||||
Quote:
En voor mij graag hoveel ruimte je voor de motor heb moeten vrijmaken en je hele koelsysteem en de kachel
|
||||
|
||||
Ik heb een aantal feauteau's van je bus op KCD, als je ze wil hebben dan hoor ik het wel.
|
||||
|
||||
Quote:
kzal vanavond even een paar fototjes schieten.