|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor banden komen er om die randars dan? Smarts?!
|
||||
|
||||
Quote:
jep.......... Voor 145x65x15 conti's ZONDER beschermrand (ivm met redlines) Achter 195x65x15 goodyears
|
||||
|
||||
Quote:
voor mij ook nog een setje zonder beschermrand he leon ivm met de redlines...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet 't, ik weet 't Staat nog steeds op het lijstje Hans !
|
||||
|
||||
welk bescherm randje bedoelen jullie?
kan ik me echt niks bij voorstellen.
|
||||
|
||||
Quote:
Op de meeste banden zit een randje ter protectie van je velgrand. Als je whitewalls of redlines wilt monteren, dan zit dat randje in de weg. Vandaar dat ze ze zonder randje moeten hebben. Capiche? Last edited by Oskar : 12-12-2005 at 12:33. |
|
||||
|
||||
@ Hanz:
Zaterdag ga ik een stuk of 20 smalle halen, ik hoop dat daar banden zonder randje bijzitten !
|
||||
|
||||
das toch vrij simpel ''aan te passen''?!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by da_black_bull : 13-12-2005 at 21:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat randje ? Verklaar je nader !!
|
||||
|
||||
Quote:
met een beetje geduld kan je het hele randje eraf snijden met een stanleymes, je ziet dan natuurlijk wel wat beschadeging maar daar gaat de redline natuurlijk weer overheen....zit wel wat in alleen als er zonder randje bijzit dan liever die, maar als het alleen met rand is dan maar een setje met niewaar en de stanley methode ff uitproberen
|
||||
|
||||
Hoe werkt dat eigenlijk met zo'n redline? plak je dat er zo op of?
|
|
||||
|
||||
Redlines monteer je net als whitewalls. Alleen zijn ze wat stugger en passen ze beter.
|
|
||||
|
||||
Quote:
En daar moet je zo mee rijden ? |
|
||||
|
||||
Ow de sterkte van de band heeft er niks mee te maken .. gelukkig .
Kunnen ze alle techneuten ontslaan die een band ontwerpen en er rekening mee houden dat o.a. de zijwang voor de sterkte van de rest van de band zorgt . Afgezien daarvan : denk jij dat een verzekering iets uitkeert als iemand in zijn banden heeft zitten snijden ? Die leggen meteen elke aansprakelijkhied bij de snijder neer . Zal wel een doemdenker zijn .. |
|
||||
|
||||
Niet getreurd, nieuws van het conti front
Er is een nieuw model conti 145x65x15 1 wang MET rand en 1 wang ZONDER rand Het zijn geen 1-richting banden, dus je kan de kant zonder naar buiten zetten....zal iig de binnenkant van je velg niet beschadigen Ik hoop a.s. zaterdag wat van zulke banden er bij te hebben zitten
|
||||
|
||||
Afgezien daarvan : denk jij dat een verzekering iets uitkeert als iemand in zijn banden heeft zitten snijden ? Die leggen meteen elke aansprakelijkhied bij de snijder neer .
ditzelfde geldt voor een ponton met een 16v op webers erin neem ik aan? (was van jou toch, zoniet; opmerking als niet geplaatst beschouwen) als we de moraalridder gaan uithangen, ken ik er nog wel een paar... dat randje bestaat volledig uit rubber....en dient er puur voor om de rand van de velg te beschermen, wat de hell moet een randje rubber toevoegen aan de wandsterkte van een band??? sorry voor de off topic
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Zo zo .. lange tenen ?
Ik hang nergens de moraalridder uit .. Ik vind iets moedwillig verzwakken wat levensgevaarlijker dan een verdriedubbeling van pk's Daar kan je namelijk voor kiezen om misbruik van te maken : een verzwakte band helaas niet Lekker doen wat je dus niet laten kunt |
|
||||
|
||||
ERRUGG Dikke bak homer
VA Kennende komt dit bakkie goed voor de dag met de randars... Hee dude, ik heb ook al een behoorlijk tijdje iets klaarliggen voor je
|
||||
|
||||
Quote:
Ha het is weer gezellig Ik denk dat jullie geen van 2en gaan winnen met een wedstrijdje levensgevaarlijkerderderder......dood is dood. De keuze hierin is echter moeilijker; ga je voor mooi of trap je liever op je gaspedaal en rag je lekker langs stoepranden......(onder het mom van, Lekker doen wat je dus niet laten kunt) Of de band tegen het snijwerk is opgewassen......er zit geen staal in dit rubber en aan de stijheid van de wang zal hij hij weinig tot niets toevoegen. Ik denk dat bij normaal gebruik er geen enkel probleem is en vraag me af of de gemiddelde verzekeraar een goed verlijmde rand van een band komt trekken. Maar eerlijk is eerlijk; ik rij mezelf liever dood doordat ik een hoop peekaa's aan het misbruiken ben dan door het falen van het materiaal! Maarre Leon; ERRUG LEUKE WAGEN HOOR!!!
red alert; GET DOWN!!! Last edited by bugdaddy : 14-12-2005 at 10:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
THNX haha, komt echt wel goed met die ovaal Heb al weer een hoop goodies gescoort, behalve de radars. Komt ook nog een gepolijste robri set op, want die blikken dingen kunnen echt niet En nog wel meer spul gekocht....maar de foto's volgen vanzelf !!