|
||||
|
||||
Vette shit man Komt zeker wel goed!!
|
||||
|
||||
waar te bewonderen in veendam???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de kleur had ik Standox watergedragen basislak. Blanke lak is van U-pol + verharder en verdunner. Spul kost allemaal wat, maar je krijgt er wat voor terug ! Last edited by Moroder : 22-01-2006 at 13:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op de langste straat in Veendam, en waar ook de grootste vrienden van hardrijders onder ons zich hebben geplaatst ! |
|
||||
|
||||
Quote:
zal wel geen idee |
|
|||
|
|||
aan het oosterdiep ofzo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zit daar et politiebureau in Veendam |
|
||||
|
||||
Damn, kan je dat soort carrosserie werk ook an m'n mk1 jetta doen? vind ut knap werk allemaal zo.
Die jetta van mij is groen/grijs en de achterste schermen zijn geplamuurd ipv gelast zeg maar. Woon ook niet zover bij je vandaan, 10-15min rijden ofzo :P
|
||||
|
||||
o daar 30 km zone
|
|
|||
|
|||
oh daar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik gok op die straat waar die 11 "wokkels" ieder weekend in zwart-geel achter een bal aan rennen, goeie gok ????????? Maar eh, nice job Jeroentje. Ik ga binnenkort echt die carterpan bij je halen, dan kan ik dit alles gelijk ff live zien !! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je me pappa ff lief aankijken ! Die ken goed lassen en plamuren! |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad Fredjuh, hier achter me huis is het altijd voetballen voor mensen die dat niet kunnen. Daarom wint het thuisfront bijna nooit !. Ik zie je binnenkort kerel! |
|
||||
|
||||
Quote:
En die hele bende stralen laat je op je stage plek doen ofzo? Want heb nog wel n paar dignetjes wat niet zo netjes meer uitziet en wat eiegnlijk een opfrisbeurtje nodig hebben...
|
||||
|
||||
Quote:
Roestplekjes stralen?? Nee me pa heb apparaatje met verschillende mallen om plekjes te stralen. Daarmee heb ik de plekjes op de auto weggehaald. Dorpels en binnenkanten spuiten doen we lekker thuis |
|
||||
|
||||
maar hoe doe je dat dan met die kleine onderdelen? zoals rembekrachtiger enzo...
|
||||
|
||||
Heb ik met de borstel schoon gemaakt en in een roest stabilisator gezet. Dus we zien wel hoe het uitpakt!
|
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne met een staalborstel op de boor gedaan en dan met grijze roestwerende grondverf uit n spuitbus gespoten...
|
||||
|
||||
Van motip toevallig?? Of alles in de motip verf??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is idd van motip dacht ik...gehaald bij ut verfkeldertje...ken je vast wel Is een verf op alu en zink basis volges mijkan je ook als soort grondverf gebruiken, Heb ut ook op m'n 16V gebruikt en ziet er best netjes uit zo