|
||||
|
||||
op de eerste foto ziet hij er echt super uit..nice work!
|
|
||||
|
||||
HEFTUG ding man! valt me niks tegen zo'n kleurstelling
|
|
||||
|
||||
dempers zijn er weer onderuit, hide out er trug onder, achter 2cm omhoog, de stance is nu perfect!
en een detail wat op budel waarschijnlijk wel te zien zal zijn...helaas geen foto's buitenkant is nu af (of ik moet ooit tegen een set OG bumpers aanlopen voor een mooi prijsje...)
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 14-06-2006 at 11:35. |
|
||||
|
||||
echt super ..als er ooit nogeens een vw bijkomt dan weet ik het wel! Mooie lak combinatie!
|
|
||||
|
||||
bedankt, is wijs om leuke reacties te krijgen
mooie foto gevonden van op de movement...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
ja mooi ding... nice attitude!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
WOW Hij is echt vet cool
Is ie volgende week op de kevercircuitdag te zien?
|
||||
|
||||
zo, gister s'avonds eindelijk eens wa deftige foto's gemaakt van het scheurijzer
smerige spiegeltje is eruit, chrome erin (thnx 2 leon), binnekant ook gedeeltelijk in ''kleur'' gezet. verder eigenlijk geen flikker meer aan gedaan.... greetz jens!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
ik vind hem super!!echt erg mooie stijl zo!
|
|
||||
|
||||
Mooi ding Jens! Staat em goed allemaal zo. Mooie schrempies
Mooi detail in de achterliggies ook! Tot op Spa??
|
||||
|
||||
Super kevertje!!!
Alleen zou ik persoonlijk voor een iets smaller voor-asje gaan. Dat zou het HE-LE-MAAL af maken! |
|
||||
|
||||
Gaaf geworden Jens! Echt! Welke onderdelen komen nou van mij ?
Vind de achterlichten wel plagiaat trouwens
|
||||
|
||||
in 1 woord superrrr!!!
|
|
||||
|
||||
Ach, je weet mijn mening al zo langzamerhand, toch?
|
||||
|
||||
Super kevert! Oogt mooi brutaal!
|
|
||||
|
||||
Mooi pica's kul!!!!!
OP vakantie nu zeker?????? ga je spreken,.... mzzl..Vic....
|
||||
|
||||
Mooie foto's kerel! Voor de rest weet je het wel he!
|
||||
|
||||
gerk; ik wil onwijsgraag naar SPA, maar we gaan wss. volgende week richting spanje....daarna nog decibel outdoor.....ff kijken hoe en wat qua doekoe, ben maar een studentje ey ....en heb er al een flink deel doorheen gedraaid (lees gezopen en gefeest )
sperwin; asje komt vd winter aan de beurt, wil gaan ombouwen naar dropped spindels en grote 5 steek, met behoud van schijfremmen natuurlijk zal komen op een zichtbare 4 cm per kant denk ik (in totaal dus dik 10-12 totaal stijn; volgens mij alleen de motorklep, jaaa die lensjes.....I know komen ooit wel echte voor hoor viccie; hey kul leefde gij ok nog , ja zeker, volgende week ffkes last minute proberen te boeken ergens (lekker op tijd weer ) wanneer vertrekken jullie? nelis; dank u, da ding van jou moet ook af~!!!!! (je veerpakket was idd de boosdoener trouwens maar ik bel oe nog wel ffkes vd. week)... greetzz
|
||||
|
||||
een weekje voor spa en dan zitten we niet stil natuurlijk
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 21-08-2006 at 19:28. |