|
||||
|
||||
Komt helemaal goed
|
|
|||
|
|||
Nou ik dacht lekker verder te gaan bouwen afgelopen weekend maar wat denk je... Foto's die ik heb gemaakt bij demontage ben ik gedeeltelijk kwijt!!
Zo loop ik nu tegen het volgende aan: Ik heb de remleidingen vanaf de remdrukverdeler tot aan de hoofdremcilinder vervangen. Nu weet ik dat beide leidingen die van achteren komen aan de onderzijde van de hoofdremcilinder aangesloten moeten worden. Maar ik weet niet in welke volgorde! Iemand een idee???
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ziet er wel weer gelikt uit zeg Weet niet of een type 2 hetzelfde is met aansluiten omdat de remdrukverdeler anders is..... Anders kan ik wel hier kijken hoe eea loopt.
|
|||
|
|||
Dat is vervelend dat je de foto's kwijt bent. Heb daar zelf ook veel aan gehad toen ik weer met mijn opbouw bezig was.
Ik heb geloof ik geen remdruk verdeler op mijn golf dus kan je helaas niet daarbij helpen. Ik kan wel kijken wat bij mij links en rechts is op mijn hoofdremcilinder mocht je daar wat aan hebben.
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is niet het zelfde helaas... maar thx
|
||||
|
||||
Dit helpt je wel toch? |
|
|||
|
|||
Ja top! Bedankt
|
|||
|
|||
hele bekende auto is van een kameraad geweest,
Hij heeft hem erna wit gespoten en alles weer origineel gemaakt, Had een enkele ruitenwisser en achterklep was strak gemaakt zonder slot etc... Last edited by ichweisnichts : 31-07-2023 at 15:17. |
|
||||
|
||||
@ichweisnichts, gtsje nog steeds in uw bezit? Ben benieuwd, zelf ook in bezit van een gts namelijk!
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee helaas geen gts in mijn huidig bezit. ben zelf nu meer van de bussen me dagelijkse auto is een mercedes sprinter vip buscamper |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Weer lekker bezig geweest. Inmiddels achteras eronder en even gekeken hoe hij op zijn wielen staat......! Top!!
|
|||
|
|||
Versnellingsbak onderhanden genomen...
|
|||
|
|||
Mooi hoor! Bak nog gereviseerd?
|
||||
|
||||
ziet er goed uit man!
wieltjes zullen hem goed staan eenmaal een stukje lager
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja heb de bak laten reviseren..
|
|||
|
|||
Quote:
Wat vragen ze hiervoor? Zou ook een bak moeten laten doen. Mag ook via PB...
|
||||
|
||||
Mooi project!! Ik ben ook bezig met een golf 1 en wil hem ook graag wit maken.
Ik zal deze blijven volgen! Wat voor velgen zijn dat? |
|
|||
|
|||
Quote:
Het zijn BBS RS001 velgen