![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks, als het echt niet lukt geef ik je wel een belletje (ik heb je nummer) !!!
|
||||
|
||||
![]() OKEEJ IK NEEM AL MIJN WOORDEN TERUG!!!!!!!
@Dennis: het was idd 12-tandig torx (hoe hij precies heet weet ik niet), maar iig heb ik er 1 uit gekregen met een inbus en WD40 en toen zag ik dus dat het geen inbus was!!!! dus met die bout naar de automaterialen shop en daar de goede dop gehaald!! en hop beetje WD40 de GOEDE dop ![]() @Arno: Meesterlijke tip van die schroevedraaier. ik kon het spul niet goed vast zette en zocht niet WEER de auto op zijn wielen te zetten dus de schroevedraaier ertussen zoals beschreven, niks draaide meer mee!!!!! BEDANKT allemaal, zo komen we er wel!!!!! maargoed een update na vandaag: - aandrijfassen zijn dus los bij de bak - stabilisatiestang is gedemonteerd (die voorlangs loopt) - veerpoot is los (en weer vast gezet ![]() - de korte ?? stabilisatiestang is ook los (die langs de aandrijfas loopt) volgende probleem: - de centrale moer!!! zit nog muurvast. heleboel WD40 erop gespoten, stalen pijp van 1.30 meter op m'n ratel, de ratel ondersteun door een assteun (ideale hoogte). maar alles geeft bijna halve meter mee maar gaat niet los ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Tijs, ben zeer benieuwd naar eind resultaat
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik gebruik altijd de luchttol. En die heeft er zelfs nog weleens moeite mee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een luchttolletje is ook niet meestal sterker dan handvast.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja het heeft niks met het demonteren van de gehele poot te maken, maar ik ben bang dat ik hem dalijk HELEMAAL niet los krijg als ik de poot eraf heb. nu heb ik nog iets houvast en stevigheid. of zie ik dit verkeerd?? *edit* de info van polo86c forum ziet er goed uit, als ik dat lees hoef ik mezelf geen zorgen te maken ![]() ![]()
VW Derby LS '77 RIP VW Derby GLS '78 Last edited by Golfzilla : 01-12-2005 at 21:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet dit een zin voorstellen?
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() centrale moer zondag ff doen thijs?
ik heb een sleutel liggen van 70cm die niet echt meeveert...
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi ding ik zou hem orgineel laten of oldskool tuning dat intereur moet je zo houden heeft wel wat!!
|
|
||||
|
||||
![]() hij word en blijft zeker origineel!!!!!!!!
kleur blijft hetzelfde (manilla groen) en interieur blijft zelfde kleur etcetc en word niks aan veranderd. (alleen vernieuwd met bekleden/opvullen etc) ik zit zelfs te twijfelen over verlaging........of ik dat wel ga doen.......maar dat moet ik nog ff bekijken maar er komt geen poespas ofzo op en aan, alleen wat toendertijd was en "in" was eventueel.
|
|||
|
|||
![]() Mooi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier maar weer ff een fototje van me nieuwe-oude dashboard wat in de derby gaat komen.................om de mensjes wat te kijken aan te bieden
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zow.. echt relaxt man!.. lekker simpel dashboardje.. ach komt natuurlijk ook uit de tijd dat het leven een stuk simpeler was
![]() |
|
||||
|
||||
![]() maarja heb er ook een ori radio bij, maar waar ga ik die laten
![]() ![]() iemand tips hiervoor??? (natuurlijk voor latere zorg maargoed)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Combinatie van een net ff te kleine witte doos in combinatie met dash met zwart rand om de aansteker komt mij errug bekent voor..... 3 maand geleden dezelfde combinatie verkocht aan een zuiderbuur...
|
||||
|
||||
![]()