|
||||
|
||||
Bedankt voor alle positieve reacties
Deze auto zal echt de mooiste niet worden omdat het geen show-and-shine auto is, maar een auto voor het sprinten. Alles word echt functioneel klaar gemaakt zoals ik dat ook bij een circuit-auto zou doen, al doe ik echt wel mijn best om het zo klaar te maken dat het geen zooitje word omdat ook vooral de veiligheid hier een rol in speelt. |
|
|||
|
|||
dikke build!
|
|
||||
|
||||
Eindelijk weer wat werk kunnen doen aan de mk1
dordat er te weinig ruimte is voor een normale intercooler, toch maar over gegaan op het watergekoelde systeem die minder ruimte nodig heeft en ook het traject een stuk korter is, maar er komt helaas wel wat gewicht voor terug ivm vloeistof en pomp enz. Deze beugel zal later nog gecoat worden, maar eerst maar eens alles afmaken, dan pas gaat het weer uit elkaar voor het coaten en afwerken: |
|
||||
|
||||
Het forum mist een LIKE button. Eentje met hoofdletters!
Mooi hoor!
|
||||
|
||||
inderdaad! weer erg mooi wilco
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Netjes Wilco! Ik ga hem ook volgen!
Wat een mooie projecten heb je toch altijd!
|
|||
|
|||
Wauw, erg fraai.
|
|
||||
|
||||
Nice!! Wat een mooi werk vanuit bestaande onderdelen nieuwe maken!!
|
||||
|
||||
tering wat VET.......
|
|
||||
|
||||
Wat een project, wat een niveau! Dit is meer dan vakwerk, eigenlijk kunst. Heb er echt bewondering voor!!
Deze zal in België op de weg komen met O-plaat: er zit een wetswijziging aan te komen (onder druk van Europa) waardoor oldtimer toch 2/3-jaarlijks naar de technische keuring zal moeten gaan. Of ben ik verkeerd ingelicht? |
|
||||
|
||||
Nondeju ziet er weer netjes uit
|
|||
|
|||
Quote:
Als hij als oldi al gekeurd is geweest: papier "wijziging motor" invullen, keuring gaan en laten afstempelen en insturen naar div, klaar. Kan nog normaal tot volgend jaar (juni dachtik). Voor de rest: ja, komt opnieuw een periodieke keuring
|
|||
|
|||
Er komt een wijziging aan inderdaad laar er is nog niks concreet . Ik mij dan weer late vertalen oldies wat geen verbouwingen hebben om de drie jaar herkeuring lichte verbouwing om de 2 jaar en zware verbouwingen elk jaar . In de laatste zal ik dan thuis horen 😉 . The green ik heb nog nooit van zo een papier hehoord om eerlijk te zijn bedje hier zeker van ?
|
|
|||
|
|||
Zo ik ben even verder gegaan
Met het verhaal van the green . Ik kan dus makkelijk zo een papier van moterwissel halen op de autokeuring . Maar dan begint het deze moet je opsturen samen Met je huidige papieren naar het DIV en deze beslissen Dan Als dit kan of niet (wat in mijn geval duidelijk niet is ) als deze het goedkeuren is er geen probleem heb je ook ineens de papieren met met huidige moter gegevens . Nu als het niet lukt ben je dus alles kwijt 😀 Dus voel me niet zo geroepen om dat te proberen |
|
||||
|
||||
Er is weer gewerkt aan de mk1
De andere kant moest ook nog afgemaakt worden: Stuk van de accubak was erg rot en kon alleen goed worden hersteld door een deel te vervangen voor nieuw blik: |
|
||||
|
||||
Ziet er weer netjes uit!!
|
||||
|
||||
Super werk weer, komen die extra verstevigingsplaten bij de wielkasten ook van een cabrio af?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, komt er ook vanaf idd We hebben inmiddels al 2 Cabrio's in stukken gezaagd hier voor Het was veel werk, maar werkt perfect. Dit staal is veel taaier als het gebruikelijke staal en komt overeen met bv het staal waarvan de hoge mk2 tunnel of die van de Corrado gemaakt is. Bij een auto zoals jij die heb, zal ik het waarschijnlijk niet gedaan hebben, maar hij word wel erg zwaar in de neus en een kooi komt er niet in helaas. |
|
||||
|
||||
mooie werken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik zag dat ik alweer een heel eind achter liep met dit project, dus bij deze weer wat foto's van de gedaane werkzaamheden
|