|
|||
|
|||
Nog even zo doorgaan en dan is dit de nieuwe trend aan de See:
Tot die tijd (die hopelijk nooit gaat komen): alle Wörthersee-gangers veel plezier gewenst en KEEP US POSTED !!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
JA, zoiets!
|
|
||||
|
||||
dikke Scirocco
|
|
||||
|
||||
Quote:
Baja's, buggy's en Golf country's!
|
|||
|
|||
Vandaag door oom agent bij Eni Tankstelle vd weg gehaald. Auto te laag, had 5,5cm bodem vrijheid. Kenteken en papieren in beslag genomen. Met behulp van anderen 2 uur later en 2cm hoger papierenen kenteken weer terug. Grapje kostte me 100 euro. Volgems oom agent een cadeautje.
|
||||
|
||||
Quote:
leuke vooruitzichten allemaal |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah nu heb ik ook een naam bij het gezicht. Jij hebt die 2 blokken hout geleend. Vandaag vond ik ook dat er erg veel politie op de been was. Verder is het helaas ook nog steeds erg rustig. |
|
||||
|
||||
Eind van de middag aangekomen in klagenfurt waar ons hotel zit.
Iemand die ook in de buurt zit van klagenfurt? Of weet iemand een plaats waar vanavond nog wat te doen is? Nadat ik deze berichten lees over de boetes voor te laag rijden, begin er bijna nog over na te denken om mijne ook wat hoger te zetten...
|
|||
|
|||
Quote:
Haha ik ook, nog bedankt voor het lenen vd blokken!
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad, ik zie ook dat de meesten hier op FB vanav of morgenav vertrekken |
|
||||
|
||||
Quote:
Wij gaan zaterdagavond onderweg met een viertal auto's, en hoop dat het ook wat drukker wordt dan. Wil toch graag wat zien daar Maar wees voorzichtig met wat je wenst, voor je het weet sta je in de file van Rosegg tot in Velden
|
|||
|
|||
File van Rosegg tot Velden was voornamelijk te danken aan de Duitsers die 1 mei (dag van de arbeid) kwamen vieren. Wij zijn met twee auto's en vijf man totaal vanaf zaterdagmiddag aanwezig rond het meer.
|
|
|||
|
|||
Morgenvroeg gaan wij die kant op Helaas is de Cab nog uit de running.
Dus lekker relaxt met de Gezinsbak een Mondeo op pad. Drempels hebben we dan geen last van :P
|
||||
|
||||
hier ook geen stress, nieuwe multivan en slechts 4 man er in
half uurtje en gassen maar dan |
|
|||
|
|||
Het wordt steeds drukker, helaas gaan wij zaterdagmorgen al weer naar huis.