|
||||
|
||||
Quote:
Super mooi alleen het hart ziet er niet uit. had ie best ff beter mogen schuren. Zeker voor een setje wielen wat benst veel doekoes kost
|
||||
|
||||
ik vindt deze toch ook altyd nog wel geweldig
|
|
|||
|
|||
zal wel mislukt zijn deze link maar dit zijn dus 40" velgen Last edited by gerkenator : 02-02-2006 at 00:21. |
|
||||
|
||||
hij doet het wel
Beetje groot die wielen
|
||||
|
||||
Zonde van die auto...
doet me verdacht veel denken aan een .... ontopic, gtilunatic,welke wielen zijn dat? ronal's? want heb een zelfde uitziend setje gevonden met totaal andere naam |
|
||||
|
||||
@Denb3rt,
zijn het ook, opschrift is eraf gedraaid zo te zien
|
||||
|
||||
Quote:
is duidelijk een photshop...:p |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
volgens mij dus niet kijk maar eens goed
|
||||
|
||||
Quote:
De velgen waar ik het over had: 275€ is dit namaak ofzo? want staat totaal ander merk bij en lijkt er verdomd veel op |
|
|||
|
|||
ik heb een golf 4 tdi op het oog met audi A8 velgen 19" als koop doorgaat post ik wel een pic
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten een photoshop, kijk maar eens naar die witte lijn in de achterste velg, die ligt nu een stuk hoger. En het voorste wiel is te ovaal... |
|
|||
|
|||
is geen photoshop hoor heb meerder foto's uit andere hoeken, dacht ik eerst namelijk ook
|
|
|||
|
|||
ook deze zijn vet en groot. ok een echte bigfoot zijn groter maar deze zijn voor de openbare weg net als die vorige 40" die ik gepost heb |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
PLS Magny Cours ITC 17 inch 8j meesterlijke velgen, zijn besteld voor een vento
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 06-02-2006 at 18:52. |
|
||||
|
||||
heel mooi ja, deze heb ik nog niet eerder gezien
|
|
||||
|
||||
Quote:
goede keuze geweest dan denk ik
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
TH line 3 delig in 15 inch vind ik echt helemaal de kwijl
ps dit is de auto van carsten met nog een kleine rolkooi erin , heb hem eens ontmoet op de gticlub zomermeeting op sixflags dat was 1 en al rolkooi in die wagen.
|
||||
|
||||
Quote:
hier ben ik het helemaal mee eens |