|
|||
|
|||
Ik win met de glasvezel producten en de lichte velgen meer als genoeg Kg!
|
|
||||
|
||||
Gaat mooi,zo!
|
|||
|
|||
Quote:
En niet meer naa Mcdonalds |
|
||||
|
||||
Juist wel, Mcdonalds is licht verteerbaar.
Zoon menu is iets voor een holle kies
|
|||
|
|||
Ik geef Kenny hier graag gelijk in!
|
|
||||
|
||||
ben benieuwd wat je er van maakt.
N/A heeft ook wel wat........lekker basic.
|
|||
|
|||
Dankje Martijn, nu je er over hebt! Proost
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jeroen toch nog ff terug komen op je plan om die vloer eruit te halen,doe dat niet man het is echt geen meerwaarde plus een takkewerk om die nieuwe plaat pas te maken
Je originele vloer zit ook een curve in bij de veerpootbakken dat wordt echt extreem gepuzzel om dat goed te krijgen plus een vlakke plaat gaat klapperen of je moet er schoren tussen plaatsen Lift anders je reservewiel,uitsparing wat onhoog zoals bij mij is gedaan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jij goed bezig zijn gozer!,vooral zo doorgaan
|
|
||||
|
||||
lekker bezig! mooi ruim hobby hokje ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Waar komt die warmhoudbak voor de pizzas nu?
|
|||
|
|||
Spijt me zeer Vladi, maar dat kost allemaal weer gewicht! En dit is beter voor onze gezondheid
|
|
||||
|
||||
Hoe staat het hiermee?
|
|||
|
|||
Waar blijven de nieuwe pic's ?
|
|||
|
|||
Opt moment vrij rustig. Wel is het onderstel binnen gekomen en zijn er wat andere kleine dingen klaar. Als er een waardige update is, zal ik deze gelijk posten.
|