|
||||
|
||||
Quote:
hehe! valt niet mee, inhalen en fotograferen.. |
|
||||
|
||||
Klein verslagje met paar fotootjes
Aankomst op camping Spa d'or.
Er wordt flink gesleuteld aangezien \/anessa warm gelopen was op de heenweg (dur bus)
|
||||
|
||||
un autre cinque...
Vette bak mies!
Moet dat ringetje daar ? Poetsen & Pimpen
|
||||
|
||||
wederom 5 (kan dat maximum er niet af ?)
|
||||
|
||||
bijna klaar
Popout optie hebbienogniehe
herbie does doggie Best of show Prosign zet de bloemetjes buiten
64 T1 13 wndw dlx wlkthrgh hardtop SNAP-360 - 1st drive in photostudio in Amersfoort DRIVE HYBRIDS, I NEED YOUR GAS !!! Last edited by vwboesie : 25-08-2005 at 15:23. |
|
||||
|
||||
Laatste 5 en dan kap ik
|
||||
|
||||
nog 5 dan , hehehe
Samen Steppen met Oskar en Sven Resto Line-up.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
T'ja moest idd mijn tong afbijten, was heel moeilijk om stil te houden maar achteraf de moeite waard, iedereen stond versteld, ikzelf trouwens ook, hehe! Eigendunk he?? :biggrin: Verkopen doe ik niet meer, ik hou hem nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang! Vooral na dit weekend waardeer ik hem nog meer! Heb andere plannen en ook daar hou ik mijn mond over dicht... :biggrin: Snap trouwens niet waarom jij je variant verkoopt!!!! Kwam hem tegen op internet! ZONDE! Eerst je kever en nu de variant! |
|
||||
|
||||
Quote:
poeh!zonde hoor die mooie vari verkopen! ga je spijt van krijgen! :o |
|
||||
|
||||
@ Hajee en Sabine: Ik verkoop hem ook alleen voor een goed bod of als iemand hem wil ruilen voor een mooie spijl, anders houd ik hem nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang . Net als jij Sabine.
|
||||
|
||||
okee haha! zelfde als mij inderdaad! Hij staat toch bij kaagkevers te koop? Of heb je hem daar gekocht? Hij staat nog steeds op de site.
Maaruh, ik ben er op terug gekomen... Zelfs voor een spijl maakt hij geen plaats meer, straks worden de type 3's veel geld waard, ik voel het gewoon! Dus gewoon houden en sparen, ben ik ook mee bezig... :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet maar nooit of er iemand komt die een goed voorstel doet toch? Staat hij nog steeds bij Kaag op de site???? Ik heb hem daar inderdaad vandaan maar dat id alweer 6 maanden terug. Ze hebben niet vaak van die mooie auto's natuurlijk
|
||||
|
||||
Spa foto's...
Ik heb diverse links naar Spa 2005 foto's verzameld op http://www.vwspijlbus.blogspot.com
Al jouw pagina d'r nog niet bijstaat kun je me dit middels een 'comment' op deze site laten weten en dan zal ik 'm toevoegen. |
|
||||
|
||||
Heyyyy daar hebben we pukkeltje! Een bus met een persoonlijkheid! |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de eigenaren van deze bus(sen) kent: zou je ze dan willen verzoeken om de bus(sen) aan te melden bij het www.spijlbusregister.nl Dan geeft die site ook weer net een iets vollediger beeld van de spijlbussen in Nederland. Alle eigenaren van geregistreerde spijlbussen worden in de toekomst op de hoogte gehouden van Nederland's eerste spijlbustreffen (in 2006). Enne... deze (blijkbaar in de USA gemaakte) foto heb ik ooit van thesamba.com geplukt: @Sabine_Bug: "Pukkeltje" was niet de enige, in Spa, aanwezige spijl met een 'pukkel'. Last edited by vwspijlbus : 23-08-2005 at 13:19. |
|
||||
|
||||
Heb die witte ook gezien, zag er erg netjes uit! De blauwe pukkel is van kieft en klok, zal vragen of ze hem aanmelden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die rat-bus die erachter rijdt is toch ook van K&K..? Daarvoor geld natuurlijk hetzelfde spijlbusregister.nl aanmeldings verzoek... PS: m'n vorige post heb ik zojuist aangevuld met een foto: vind je wellicht leuk. Last edited by vwspijlbus : 23-08-2005 at 13:23. |
|
||||
|
||||
Cool he? Hij komt daar inderdaad vandaan... De dubbel cabine pick up die erachter rijdt is inderdaad ook van hun...
|
|
||||
|
||||
Pukkeltje
|