|
||||
|
||||
D'r staat er hier en/of op vwforum.nl ook eentje te koop een hele mooie rode, die moet plaatsmaken voor een Porsche (stond er bij de ad.).
|
|
|||
|
|||
Hier nog 2 te koop
Heel misschien dat mijn rode rallye blijft, maar dat is nog niet zeker.. De zwarte is van een bekende van mij uit België..
Last edited by welly240bhp : 01-07-2006 at 13:54. |
|
|||
|
|||
M'n rode blijft maar de zwarte staat nog steeds te koop
Een Mooiere Rallye staat op dit moment niet te koop... Meer info onder Rallye Golf te koop
|
||||
|
||||
Maat van mij heeft afgelopen week een donker grijze rallye gekocht, ook volledig origineel en uiterst netjes ! Volledige historie bekend, zelfs wanneer de beste man getankt heeft :frown:
Zal binnenkort even de info vergaren, net vergeten want ik was onder de indruk van deze auto.
|
||||
|
||||
Ben benieuwd! Klinkt goed.
|
||||
|
||||
Op VWForum.nl heeft iemand er net eentje gekocht, die had 5 jaar geschorst in de schuur gestaan. Je moet wel inloggen tegenwoordig anders kun je het topic niet zien: http://www.vwforum.nl/modules.php?n...der=asc&start=0
|
|
||||
|
||||
Oei, beetje enge auto -> grille weg, interieur weg, bral uitlaat, bral velgen, hmmzzz
En 'gereficeerde' spelling doet (wan)smaakrichting van nieuwe eigenaar vermoeden? LOL
|
||||
|
||||
Quote:
waarom denk je dat? Hij heeft de auto gekocht, om de auto geheel op te knappen en dat zal een mooie project worden. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, als het ik zo'n mogelijkheid had, financieël had ik het ook zeker gedaan. Mooie basis. Alleen alles bij elkaar verzamelen zal veel tijd, moeite en geld kosten ben ik bang. Maar wel een mooi project!
|
|
||||
|
||||
Jeee, wie plaatst er nu een Jetta grill ipv een originele rallye grill Tof als ie hem weer origineel maakt
|
||||
|
||||
Ok, als hij het 'm origineel gaat maken dan ben ik trots
Maar mensen die 'gereficeerd' schrijven ken ik over het algemeen van MP advertenties met tupperware aanbiedingen. Sorry, zal niet generaliseren, ik hoop dat het helemaal goed komt met deze Rallye! Maar het zal een hele zoektocht zijn om 'm origineel te krijgen, alleen al de uitlaat!
|
||||
|
||||
tja, 10 jaar al een wens, komt wel goed. Beter als en Rally die ik bij de VWForum.nl meet zag, die moest 270pk hebben. Dat was dan waarschijnlijk van de vele zilveren stickers die heel groot en lelijk overal op de zwarte body geplakt waren. Of wacht kwam het door de traanplaat matjes dat hij opeens zoveel meer vermogen had? Naja ik weet het niet meer...
|
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt mij zeker iets van te maken...en zoals ie al aangeeft heb het allemaal geen haast, alle missende delen opzoeken enzo... zo'n opmerking over spelfouten en de bevooroordeling dat je dan een wansmaak heb vind ik smakelozer als de spelfout zelf... een wijs man heb ooit eens gezegt: smaken verschillen |
|
||||
|
||||
Ik vond 'm wel tasty
|
||||
|
||||
ik heb er ook 1 hij is nu wit maar hoort blauw te zijn ben alleen nog steedts aan het opbouwen maar is over (ik hoop )8 maanden klaar
WVWZZZ1GZKB127772 1H???????? HZ-FZ-43 er staat op dat zwarte plaatje op je rechterscherm bij mij heel klein 2039 is dit het zovelste bouwnr. ?? |
|
||||
|
||||
Zwart plaatje op rechterscherm? Heb ik nog niet eerder gezien... Foto? Zou interessant zijn als het zo was!
Zal 'm even toevoegen in begin thread, thanks.
|
||||
|
||||
het is het plaatje als je voor je auto staat links te hoogte van je luchtfilter daar staat ook je chassnr. op gewicht en nog wat en dan staat er op dat plaatje rechts boven dat nr.
|
|
||||
|
||||
Hmm ok, heb dat plaatje ook maar dat nummer is me nooit opgevallen. Zal eens kijken!
|
||||
|
||||
oh ik heet trouwens Frank
misschien is dat nummer wel het zelfde als de laaste 4 op je motorblok net als bij amerikanen daar hebben ze dat soort nummer ook op blok en chass. staan zo kan je zien of er niet me gerommeld is of andere motor in is gegaan Last edited by Rallye20vtrs : 28-09-2006 at 11:40. |