|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben benieuwd ') andere motor ? Verlagen ? Mooi lederen interieur ?
|
||||
|
||||
Ja er komt een abf op itb's in. H&r ultra low setje ligt al klaar. Interieur blijft eerst origineel, alleen met zwarte hemel en zwarte cae shifter
|
||||
|
||||
mooi ... maar mijn voorkeur gaat naar een orignele
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, had ik geen extra foto's hoeven plaatsen dan. |
|
||||
|
||||
Quote:
jawel hoor ... het is een mooi exemplaar , maar niet mijn ding , van alle scirocco's zie ik het liefst een Bergcup scirocco 1
|
||||
|
||||
Onderkant is klaar, nu de rest nog
|
||||
|
||||
wauw, mooi
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
zo doe je dat ja!
|
|
||||
|
||||
En weer een scirocco 1 gt 1979 richting België verkocht.
Kan ik weer van m'n lijstje schrappen. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand hier nog een oude plastic bumper liggen? Mag schade hebben, het gaat mij er om dat de 2 bumper geleiders nog heel zijn. Of weet iemand of de bumper geleiders van een Golf 1 ook passen?
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien heb ik nog geleiders liggen. |
|
||||
|
||||
van golf 1 zijn in ieder geval niet gelijk, de mijne zijn ook stuk...
|
|
||||
|
||||
Oke bedankt.
Henri3, je hebt pb
|
||||
|
||||
Quote:
Is het geen optie om zowel de geleiders als het blokje op het scherm van een golf 1 of 2 te gebruiken?
|
||||
|
||||
nee, zijn te hoog
|
|
||||
|
||||
Vandaag weer een type 1 erbij gekocht. Een oranje LS van januari 1976. 130000 km op de teller.
|
|
||||
|
||||
Kijk eens aan, gefeliciteerd. En vandaar je GTB op marktplaats gezet?
Altijd wel mooi gevonden, had voorheen een type 2 GTO... |
|
||||
|
||||
Oeh, nice, foto's?
|
|
||||
|
||||
Deze type 1 hield ik al langer in 't oog. Kwam ik wel eens ooit tegen. Was van oudere mensen. Die hebben 'm verkocht aan iemand die 'm wilde opknappen. Niks mee gedaan dus. Daarna ging ie naar de garage waar ik 'm nu heb gekocht. Daar stond ie vanaf 2013. Staat nu zo'n 2 jaar stil. Rijdend weggezet. Laatste apk was in 2012. Afkeur op de remmen, rest was allemaal in orde. Die oudere mensen waren, voor zover ik 't weet de eerste eigenaar. Maar die bel ik nog wel. En ik weet waar die wonen. Kwamen geregeld bij de garage vragen of ze de scirocco nog hadden.
Heb nog geen foto's helaas. |