|
|||
|
|||
Optie van je standaart wielen een zetje 3 delige laten maken dat zal top zijn
|
|
|||
|
|||
Echt wel, anders een mooie periode correcte set erbij zoeken, zoals RA's of zo. Maar dat had je zelf ook al bedacht. Vind ik er erg mooi bij passen, hart in wagenkleur en randje mooi polijsten, toppie! Of anders deze Ronal R15?
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=129209 |
|
||||
|
||||
Dat zou ooit n optie kunne zijn! Jammer dat ze er nie zijn in 15 inch! Maar er komen zowieso ra'tjes om op te knappen maar weet nog nie 100% zeker of ik ze ga montere, wel al goedkoop adresje voor de banden!
|
|
|||
|
|||
Deze Aluline Turbines vind ik er ook mooi bij passen. Weer s wat anders dan ATS Cups:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr |
|
||||
|
||||
Ja idd! Beter dan ats cup, heb ze ook gehad maar dat staat nie onder n gts
Hoop dat ik vrijdag in bezit ben van bbsjes! |
|
||||
|
||||
Ook nog n ander probleem opgelost, waar school toch nog wel goed voor is
We hadden al altijd n claxon die maar heel zacht klonk, t probleem was n slechte massa! Hier dus een oplossing voor gevonden met een relais |
|
||||
|
||||
Daar hoef je niet eens een slechte massa voor te hebben! Mijn claxon klonk ook wat sullig, maar na het plaatsen van een relais #53 op de juiste plek (Golf II, voorbereid voor dubbele claxon in de GTI) was ik er wél tevreden mee. Ik denk dat een relais in de motorruimte (dus veel dichter bij de accu en de claxon) nog een beter resultaat zal geven; de bedrading in deze auto's is gewoon te dun! Dat geldt bv. ook voor de koplampen; ik ga dat toch eens proberen met een relais en/of dikkere draden.
|
|
||||
|
||||
Vanavond geslaagd!
Ra'tjes gekocht, nu kan t opknappen beginnen! - Banden eraf(2x 185/50/15 te koop, mm moet ik ff meten) - Kijken of ze recht zijn - Kijken hoe ze staan en welke kleur ze worden, zwart of wit, maar 90% zeker wit :E - Harten schuren - Randen schuren/polijsten - Harten spuiten - Hoogglans polijsten - 165/45 erop! Ik zal de vorderingen blijven posten! |
|
||||
|
||||
Nice! Ben benieuwd hoe het gaat staan
|
||||
|
||||
Dat gaat wel mooi staan.
Heb ze ook onder mijn GTI gehad. Ben benieuwd hoe het bij de GTS staat.
|
||||
|
||||
mooie velgen! alleen harten schuren? ik zou eerder de randen even af laten plakken en het hart even laten stralen... kost ook geen vermogen..
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Wessel, gaat dat? want dat vond ik ook n beter idee eigenlijk!
Maar zojuist de velgjes gepast op mn vrije middag Gaat alst goed is allemaal passen zo met de spoorverbreders, 3 cm achter, 0,5 voor Maar nu twijfel ik echt over de kleur Vind dit zwarte echt dik, maar wit staat ook zeker leuk! Van wit krijg ik niet echt n goed beeld omdat de kleuren zo verschillen(auto/velg) vandaar mn vraag: Wat vinden jullie? zwart of wit? |
|
||||
|
||||
Ik zeg zwart! Ziet echt dik uit.
Oogt de auto ook net wat lager.
|
||||
|
||||
Zwart staat inderdaad heel netjes!
Zou persoonlijk voor zwart gaan. Succes! Gave auto! |
|
||||
|
||||
Wit is wel een leuke knipoog naar het origineel...
|
|
|||
|
|||
Daarom ga ik ook voor wit.
|
|
||||
|
||||
ik stem helemaal wit, dus ook de rand! staat veel beter dan zon grijs randje..
maar dan wel in de goeie kleur wit. is dan wel een ander model bbs, maar toch..: |
|
||||
|
||||
hmm nee wil n gepolijst randje
Twijfel toch nog tussen wit en zwart! |
|
||||
|
||||
Niet te lang twijfelen, is niet goed voor je!
|
||||
|
||||
Oke dan wordt t uhhh zwart! of toch wit?
|