![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor gebruikers van Lightroom (v. 4 en 5) en Ipernity is er nu een plugin "to export images from Lightroom directly to your ipernity account". Zie http://regex.info/blog/lightroom-goodies/ipernity
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet zeggen dat ik ipernity niet ken maar in lightroom kun je ook heel mooi naar flickr publishen, zit er gewoon ingebakken. Daarna wel ff in flickr zelf aan de groups en sets toevoegen. Werkt erg fijn, ook de comments en likes kun je dan in lightroom beheren en zels als je de foto toch nog wil aanpassen kun je heb gewoon opnieuw publishen.. ![]() Heb er tijdens opbouw van VolksDub enkele moeten missen van misha onder andere zag ik, mijn pc moet even opgefrist worden voordat we op vakantie gaan komende week maar zal er nog wel enkele te bewerken aanbieden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat wist ik niet, omdat ik Lightroom niet ken. Wat Flickr betreft: sinds dat door Yahoo overgenomen en helemaal omgekat is gaan er heel veel mensen weg. De site is traaaaag, functies zijn onvindbaar of vervallen, enz. En omdat Ipernity er net zo uitziet als Flickr voorheen en bovendien wél goed werkt, wijken veel mensen daar naartoe uit. Ik ook, en het bevalt prima. |
|
||||
|
||||
![]() Heb net weer mijn flickr account verlengd. Dus ik blijf nog wel even.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mocht je ze alsnog willen bewerken kan ik ze nog wel een keer uploaden hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je misschien een soort tutorial hoe je dit effect krijgt? Dit vind ik echt supermooi ![]() Heb sinds een paar dagen Lightroom en ben er nog mee aan het experimenteren ![]() Photoshop ervaring heb ik wel, maar lightroom is nieuw voor me ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice!
Maar is iedereen op vakantie hier? ![]() Heb ff wifi maar ben foto's aan het uploaden van VolksDub die ik eindelijk klaar heb gemaakt op vakantie dus heb weinig verbinding maar check af en toe. Interesse in meer plaatjes? @Misha: Ja graag, kunt ze ook in dropbox zetten en dan de link naar de files posten (is gratis voor aantal Gb's)
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() @Misha:
Thanks, heb nog 45min inet hier op de camping en heb ze binnen! Hierbij mijn nieuwe bijdrage. Het is een foto gemaakt op VolksDub met een uitdaging in de lucht. De dropbox-link naar de .dng 130728HS_VolksDub2013_174.dng Zo is hij origineel: ![]() Dit heb ik ervan gemaakt: ![]() Succes, ik ben benieuwd naar de resultaten, zal enkele dagen duren voor ik weer een keer bij de McD internet heb dus ik laat me verassen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb geen lightroom, doe alles in photshop ![]() tutorial heb ik niet voor je,
|
||||
|
||||
![]() Je wilt het gewoon niet verklappen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() http://farm3.staticflickr.com/2831/...3bd5d9af6_o.jpg Wat details terug weten te halen, maar niet alles. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wie klapt er nog een RAW'tje tegenaan?
|
||||
|
||||
![]() Gave edits mannen!
Zal ff kijken of ik nog ff internet kan kapen hier voor een RAW van VolksDub te posten.
|
||||
|
||||
![]() Kon toch pas weer deftig uploaden thuis...
Hierbij de volgende: RAW: https://www.dropbox.com/s/6y8aijwpb...Dub2013_387.dng Zo ziet hij er in .JPG ruwuit: ![]() Dit heb ik er zelf van gemaakt: ![]() 130728HS_VolksDub2013_387 by Just Herm, on Flickr
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een mooie bruine golf mk1 cabrio klaarstaan...
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mijn edit eraan
![]() ![]() waarom blijft hij zo klein? heb hem groot geupload