![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren even mijn vader chauffeuren naar de nieuwjaarsduik. Stond daar zo leuk geparkeerd moest even foto maken :mrgreen:
![]() Handgreep aan bestuurderkant gemonteerd, klopt toch net iets meer: ![]() En ik heb de hele kofferbak leeggehaald en schoongemaakt: ![]() ![]() Versterker verplaatst: ![]() Wielkastbekledingen binnengekregen! ![]() ![]() Stofgezogen (of hoe je het schrijft) en gemonteerd: ![]() ![]() De stoffen mat voor in de kofferbak, en de speakers voor onder de hoedenplankdragers krijg ik als het goed morgen binnen. De klemmetjes om de speakers onder de dragers vast te zetten net besteld bij VW dealer, morgen binnen. Nu nog even de kabels in de kofferbak goed en netjes neerleggen, en dan alles weer inbouwen! Pieter |
|
||||
|
||||
![]() netjes zo!
|
||||
|
||||
![]() Zo, de kofferbak is netjes gemaakt. Dit is wat ik heb vervangen:
- Magnat 4x6" speakers 160w max, onder hoedenplankdragers - Wielkastbekleding uit een US uitvoering - Stoffen kofferbak vloermat uit een GTI - Nette hoedenplank - Versterker verplaatst De 4x6" Magnat speakers, 160W max. Goede kwaliteit - prijs verhouding (€29,99 :mrgreen: ): ![]() Speakers, hoedenplankdragers, wielkastbekleding, hoedenplank geplaatst: ![]() ![]() ![]() Stoffen vloermat erbij, oftewel KLAAR: ![]() ![]() ![]() Interieurfotootje (gelige stoelen komt door flits :mrgreen: ): ![]() Overzicht interieur, vanuit achteren genomen: ![]() Ben er best wel tevreden mee, nu zijn die lelijke schades op de wielkasten niet meer zichtbaar, ziet er gewoon stuk strakker en mooier uit. Daarnaast zijn er nauwelijks draden zichtbaar meer voor audio 8) Helaas zijn de vloermat en de wielkastbekledingen net wat verschillend qua kleur, maarja... Groetjes, Pieter |
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond een leuke imperial / dakrekje gehaald
![]() Ook nog een karretje erbij gekregen, die ga ik proberen te verlagen en dan erop. Heb nog een oude originele velg liggen, die komt er ook nog op. Verder weet ik nog niet, zie ik nog wel ff :mrgreen: Vandaag gaat er ook nog een dikke GTI 16V lip op de post, kan ik lekker gaan schrapen binnenkort :LOL: Nu eerst alleen ff foto's van het dakrekje gemonteerd, met even het karretje er los opgezet. Later komen er betere foto's als het rekje beetje gevuld is en ik de bumperlip heb gemonteerd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pieter
|
||||
|
||||
![]() Vanavond even het karretje verlaagd, flink moeten aanpassen, maar het is gelukt! 8)
Nu nog ff kijken hoe ik het op het rekje wil hebben, en of ik de velg zonder of met band erop wil (enige als ik hem zonder band wil is om de band eraf te halen....) Before: ![]() Be-after: ![]() ![]() En ff op het rekje gezet: ![]() ![]() ![]() ![]() Pieter
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag de GTI 16V bumperlip binnengekregen!
![]() Toen die gemonteerd zat was het al donker, dus heel goede foto's heb ik niet kunnen maken, maar als het zondag beetje weer is gaan we stukje rijden en even foto's maken! Dus die komen nog wel. Net binnen (voor het schoonmaken dus, die witte dingetjes zijn er nu af): ![]() ![]() ![]() ![]() Auto met de oude onderlip: ![]() ![]() GTI lip gemonteerd: ![]() ![]() ![]() Pieter
|
||||
|
||||
![]() Vandaag even stukje rijden en wat foto's gemaakt!
Bumperlip is ook weer ingewijd :LOL: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *le me in the car ![]() ![]() Pieter
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Pieter!
|
||||
|
||||
![]() Thanks Joris!
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig, begint er steeds beter uit te zien. Heb nog steeds spijt dat ik mijn mk.2 heb weggedaan.
|
||||
|
||||
![]() Dankje Volf_GT. Kan ik me voorstellen ja, zijn echt hele leuke auto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() leuke bak! mk2 blijft mooi
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt!
|
||||
|
||||
![]() Gisteren een oude gele Heineken bierkrat gekocht voor op mijn dakrekje, trekt stuk meer bekijks dan zonder :LOL: :mrgreen:
Vandaag stukje gereden en ff wat filmpjes gemaakt ![]() ![]() ![]() Klik op de plaatjes hieronder voor het filmpje ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele leuke update, namelijk deel van de achterkant netjes maken 8)
De NL stikker eraf gehaald, jammer genoeg is het vanwege verkleuring nog steeds zichtbaar maar dat wordt van de zomer als het goed is verholpen met polijsten poetsen en alles! Nu de deuk nog... En vandaag met het mooie weer ook maar even gewassen! Met NL stikker: ![]() ![]() Lekker ingesopt: ![]() ![]() Afgespoten: ![]() ![]() Droog: ![]() ![]() Groetjes, Pieter
|
||||
|
||||
![]() Netjes zo
![]() Ik ben vroegah ook begonnen in zon golf2. Zelfde kleur. Kenteken was NV04FK. bestaat al niet meer ![]() Achterlichten staan m ook goed. |
|
||||
|
||||
![]() Dankje!
![]() Hahah mooi, die is dus iets ouder dan de mijne... Helaas dat die niet meer bestaat...
|
||||
|
||||
![]() Aangezien er toch niet echt meer wat aan winter lijkt te komen maar even de zomervelgen er weer op gezet. Als er toch nog een winter komt dan liggen de winterbandjes er evt zo weer onder, of ik laat het zo gezien er niet veel mee wordt gereden...
Auto staat daardoor aan voorkant cm ofzo hoger, en achter een cm lager. Wordt dus wat makkelijker drempels nemen zo :mrgreen: Maar ziet er wel wat minder mooi (laag) uit.. Das wel weer jammer maarja... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pieter