|
||||
|
||||
leuk plaatje zo
|
|
|||
|
|||
Ziet er weer top uit man
|
|||
|
|||
Dit is heel dik project.
Keep up the good work. Grtz |
|
|||
|
|||
Gatverdamme, zit nog even de fotos te bekijken ,maar echt op de Porsches wat een ongelooflijk vet ding!
Ben normaal nooit zo van de type 1s, maar dit is perfect! Super benieuwd als ie klaar is |
|
||||
|
||||
Hahah ja de Porsche stonden hem zeker goed maar ben zelf altyd al weg geweest van de Rs'en.
Begin Juni gaan we naar JD dus we zijn benieuwd. Ondertussen gaan we verder met het interieur. Heb er al weer 700km op zitten. |
|
||||
|
||||
Hele mooie mk1,ben zelf een g60 blok nieuw op aan het bouwen voor in mn mk2.
Ben eens benieuwd naar de uitdraai van jd.Die van mij gaat er ook heen zodra die ingereden is. |
|
||||
|
||||
Vandaag centrale vergrendeling ingebouwd en de deurpanelen weer terug gemonteerd.
En logotje achterop geplakt Even een fototje geschoten. |
|
||||
|
||||
Heel leuk wagentje man, best zo :tu:
|
||||
|
||||
mooi wagen . Veel metallic in de lak super.
|
|
||||
|
||||
Net nog even een paar foto's gemaakt met me oude type 1 en de Vr6.
Logo heb ik toch van de achterklep af gehaald want vond hem toch iets te , heb er wel een ander plekje voor gevonden waar ik wel blij mee ben |
|
||||
|
||||
alle 3 deftige wagens wat licht er in je oude mk1?
ding zie ik in de zomer maanden geregeld staan op kerketuine langs m'n werk
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Daar zit een 1.8 kr in met throttle body's met kms
|
|
||||
|
||||
mooi spul klinkt altijd heerlijk
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Setje Porsche 996 stoelen gekocht
Onderstel van een golf 1 stoel onder de Porsche stoel gelast zodat er niets aan het chassis hoefte gedaan worden. De stoel gaat gewoon via het Porsche stoelgeleiders naar voren en achter. Moet nog 1 setje gordels score van een nieuwer type cabrio dan kan ik de originele gordel houder ook van de bestuurders stoel gebruiken (nu even tijdelijk het oude systeem van de mk1 gemonteerd) Paar fototjes voor de mensen die graag plaatjes bekijken :LOL: |
|
||||
|
||||
Ben jij nou de eigenaar van Gout&zoon? Ik zie alle pics daar gemaakt maar zie die auto's eigenlijk nooit staan en kom er elke dag langs
|
||||
|
||||
Hahah dat komt omdat ze achter staan
De vr6 komt een compressor op zal binnen kort wel wat foto's schieten. Moet nog even bedenken hoe ik deze erop ga krijgen |
|
||||
|
||||
Dernet even de steun op de vr6 gezet om te kijken hoe en wat met de Vortech.
Moet zeggen dat het allemaal maar net gaat maar dat het me toch wel mee vald. Er moet wel het 1 en ander worden geslepen enzo en hij wil het ook gelijk net allemaal wat neter gaan maken onder de kap dus heb er weer een mini projectje bij hahah Zit zelf ook te twijfelen om er een 6 cilinder in te legggen (r32) Geschat word rond de 270pk zonder intercooler op low boost van de Vr. Last edited by Gout : 15-05-2013 at 23:45. |
|
||||
|
||||
Aangezien er eigenlijk geen ruimte is voor de Vortech moest er een gaatje geboord worden
Pas op de volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren Er komt nog 90graden bocht bij zodat het luchtfilter dalijk op de plaats komt waar nu de ecu zit. Last edited by Gout : 28-05-2013 at 17:48. |
|
|||
|
|||
Mooie mk2! En die golf 1 wil straks ook best van de plek.
|
||||
|
||||
Quote:
of niet meer , zoveel wielspin gaat lekker hier ,lots of power |