|
||||
|
||||
Front is verkocht
|
|
||||
|
||||
Morgen als het goed is een dikke update
|
|
||||
|
||||
Quote:
jammer
|
||||
|
||||
Quote:
Da's weer mooi dan Ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
Vond em net zo bruut zo! Ben benieuwd naar het nieuwe front
|
||||
|
||||
front is verkocht. update is niet aan de buitenkant
|
|
||||
|
||||
Vandaag een leuk ander interieur opgehaald.
Gti edition recaro van een mk3, zelfde setje als ik in de Inca heb. Een stoel heeft wat instapschade, maar daar heb ik inmiddels de bekleding al vanaf liggen om te laten maken. Ook de stof van de mk3 deurpanelen is eraf, en wordt waarschijnlijk ook gebruikt in de mk2. Hopenlijk a.s zaterdag beginnen met de aanpassing van de frames naar mk2 en de achterbank vast pas maken.. |
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
Heel erg mooie Mk2!
|
||||
|
||||
Vandaag, de stoellen af kunnen maken, wang is gerepareed.
Ook de poten van de voorstoelen zitten goed vast. Ik moet alleen als het wat beter weer is het interieur nog schoonmaken. Ook een Votex achterspoiltertje gemonteerd. wel een beetje slechte foto's maar was al donker en met de telefoon genomen.. |
|
|||
|
|||
De Golf wordt steeds gaver!! Heel mooi interieurtje en 't spoilertje staat 'm ook heel goed!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hoe heb je dat met de deelbare achterbank opgelost dan, een 2 heeft een vaste bank achter, ik ben met mijn lederen interieur zoveel aan het vogelen geweest,maar kreeg het nooit mooi,
Auto ziet er top uit!!
|
||||
|
||||
een 2 heeft ook deelbare achterbanken bijvoorbeeld de edition blue
erg deftig golfje zo! velgen zijn super geworden en het spoilertje (was voor mij onbekend) is ook super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik heb voor de zittingen gewoon de orginele mk2 schroefpunten gebruikt, alleen moest ik de beugels die aan de mk3 bank zaten iets aanpassen.
De rugleuning heb ik in het midden gewoon met de mk3 bewesiging vast gezet, even 2 gaatjes boren draad tappen en klaar. Voor de zij kanten moet ik nog wat maken, maar alles zit gewoon goed vast en komt niks naar voren als je flink remt of vanuit de kofferbak ertegen aan drukt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vind ze wel tof Dennis
Maar idd lijken ze erg groot |
|
|||
|
|||
super
|
|
|||
|
|||
Nette 2!!
Hoe heb je de wang van de stoel laten repareren/gerepareerd? Heb een zelfde setje in de MKIII en stoor me mateloos aan de schade aan de wang Tevens zou ik persoonlijk de trekhaak verwijderen. Maar man o man wat een g*ile 2 |
|
||||
|
||||
Wang van de stoel heb ik mijn moeder laten fixen met een stuk stof van de deurpanelen..
Trekhaak is handig he met een workdriver |