|
||||
|
||||
Jazeker . Haha
|
||||
|
||||
Helemaal geweldig
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dank u .
|
|||
|
|||
Nice, origineel idee ook.
|
|
||||
|
||||
Quote:
welke velgen zijn dat?
|
||||
|
||||
Quote:
Porsche 928 winterfelgen / Wintercult |
|
||||
|
||||
Van de week de golf weer apk gekeurd . Fusekogel en aandrijfashoes vervangen . Viel dus alles mee
Pas via martijn een setje 16 inch renault staal gekocht voor 40 euro , omdat ik nu op de velgen van martijn rijdt . Vandaag aan begonnen om de velgranden wit te spuiten , maar door de koude temperaturen wilde de witte verf niet wat ik wilde . 16 inch Renault staal Afplakken : Grondverf erop : Tot zover ging het allemaal goed . Dus nu de randen weer opschuren en opnieuw beginnen .
|
|||
|
|||
Prutser
Van de week zitten we er lekker warmpjes bij!
|
||||
|
||||
Zekers . Warm stoken die skuur
|
||||
|
||||
haha johs,je had gewoon geen zin om verder te schuren
|
||||
|
||||
Vanavond weer even verder gegaan met de velgen . Toen ik de witte randen weer aan het opschuren was om opnieuw te spuiten kwam het idee om ze geschuurd te laten ivm de rat style . Stukjes kaal geschuurd zodat dit een beetje kan roesten .
|
|||
|
|||
Lekker bezig!!
|
||||
|
||||
Da's een cool detail !!
|
||||
|
||||
Dankje . Denk dat het wel netjes gaat staan .
|
||||
|
||||
Zaterdag de winterbanden eronder geknoopt en het schroefset omhoog gezet om veilig de winter door te komen .
Ook lag er zaterdag een pakketje voor me klaar met daar in 2 blauwe zwaailichten en een orginele duitse brandweer sirene met klingeleteur om het zaakje aan te sturen ... Eerdaags maar weer eens knutselen
|
|||
|
|||
Quote:
Hoooooooog op ballonbandjes is helemaal hip tegenwoordig... Van de week maar is kijken of we de lampjes en toeters aan de gang krijgen
|
||||
|
||||
Stoer !!! Ben benieuwd !!
|
||||
|
||||
Vandaag even in belgie geweest bij de jettameister en na een heerlijk bakkie koffie met pudding broodje zijn skai interieur overgenomen .
Nu nog een zwarte hemel en zacht zwart dash
|
||||
|
||||
Gaat volgens mij super in je FEUERWEHR Edition staan
By the way, het was een eclaire