|
||||
|
||||
Quote:
Jep, vandaag gebeurt!!!
|
||||
|
||||
Ikke zo blij, de postbode kwam 10 minuten geleden net dit brengen:
Heb ze meteen ff bekeken etc, maar ziet er goed uit en idd wel stugger dan andere schokdempers als ik dat zo voel! Na budel maar weer flink aan het monteren en klussen!
|
||||
|
||||
Beter laat als nooit!! Iig goed begin van het weekend!!
Oant sa
|
||||
|
||||
gewoon mee nemen naar budel en er daar ter plekke effe onder knallen
|
||||
|
||||
Quote:
Zwaar chill!!! Maar, wie heeft ze nu geleverd???
|
|||
|
|||
twee schokbrekertjes monteren ... das nog geen 20 minuutjes werk !!
|
|
||||
|
||||
De tijd om ze te monteren staat niet in verhouding tot de tijd die je moet hebben voor je ze binnen krijgt!
|
||||
|
||||
Quote:
ploontje heeft ook van die KYB's dr onder zitten
|
||||
|
||||
Zitten er hier trouwens veel Friezen op het forum?
|
|
||||
|
||||
Wot tochtest do dan!
|
|
||||
|
||||
Jawis! Friezen bin jir by colonies
|
|
||||
|
||||
Dat tocht ik al!
|
|
||||
|
||||
Als het maar niet teveel gaat tochten dan anders worden we nog verkouden :biggrin:
|
||||
|
||||
@ Jeewee: kwam net terug van de keuring, en helaas nie goed, onderandere omdat mijn remslangen geknikt zaten en bijna afgescheurd waren, omdat m'n bus te ver naar beneden hangt, heb jij dat ook gehad en hoe heb je dat mogelijk opgelost?!
|
||||
|
||||
@ crewcab: ik denk dat je dan een ander keurings station op moet zoeken... hij ligt echt niet te laag, op budel waren er weer gasten die de boel nog lager hadden hangen natuurlijk! Maar goed, ik heb ook nog geen keuring, vanavond zou ik bezig maar ben wezen zwemmen, nog een beetje brak van budel dus dat komt vanne week nog wel weer even dat ik weer wat ga doen. Oldtimer parts Etten Leur heeft ze nu geleverd.
@ ploon kom niet voor niks zonder bus naar budel, heb er nu koni rood onder (1303 achter) maar die zijn te lang @ krukab, 4x schokbreker doe ik wel een uurtje over hoor, hou niet zo van snel sleutelen... beetje relaxed aan.
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien had je ook iets moeten verbouwen, want in mijn remslangen zit nu zo´n rare knik, dat je er gewoon van aan het scheuren zijn (zijn net nieuwe slangen), maar ik ga nu zelf nieuwe remleidingen maken voor op de remklauw (remslang en remleiding omwisselen, althans aansluiting ervan). Hmm, ga ik misschien toch ook maar eens kijken in Etten-leur! Thanx!!!
|
||||
|
||||
huh, remslangen? bij mij niks aan de hand tot zo ver tenminste. heb dit probleem ook nog niet vaker gehoord.
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, raar, bij mij zit er nu zo'n rare knik in dat ze bijna afscheuren!!! Kzal zelf wel ff een topic openen!!!!
|
||||
|
||||
Ziet hier de remslang/leiding van Jeewee, kunstwerkje op zich!!
MOoi gedaan jongen
|
||||
|
||||
Dames hier worden dus remslangen en remleidingen verwisseld...
De Remklauw is een van een T3 wat je dus kunt zien aan de aansluiting voor remleiding op de bovenkant. Daarom is dat speciale remleidingvouwkunstje nodig. Maak anders even een foto van het probleem want ik snap ook niet wat je bedoeld en meerdere neit denk ik ...hoop ik |