|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
mmm, die auto heb ik wel eens eerder gezien. Er was vroegâh ook nog een groene in dezelfde stijl.
|
||||
|
||||
Haha dat ding ziet er zo kut uit dat ik er niet eens een geschikt woord voor kan bedenken
|
|
||||
|
||||
joure vrijdag 27-07 rond 12.45u
een creme/bruine jetta 2 verlaagd volgens mij zwarte wielen iemand van hier?? johan joure |
|
|||
|
|||
Quote:
komt uit leeuwarden volgens mij hier staat ie op de foto |
|
||||
|
||||
Ik rij bijna elke dag wel langs dat ding in Leeuwarden (Valeriusstraat).
Ligt goed laag |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook en er staat meer moois in die straat trouwens, T3 in wit/grijs met Porsche wielen en verschillende omgebouwde Renaultjes... |
|
||||
|
||||
Op de A50 richting Apeldoorn zag ik een geel/witte T2 met een autoambulance erachter...daarop stond een matzwarte kever
|
|||
|
|||
de passat van wytze in zwaagwesteinde bij ronny voor de deur
|
|
||||
|
||||
Alberto nog gespot rond 21.30! Rondweg Veenwouden
en Wytze bij de ASD in Dokkum.
|
||||
|
||||
Stond bij ons in Heerde!!!midden op het dorp super conditie
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is ie niet meer van Wytze |
|
|||
|
|||
oranje kever
ben ik woensdagavond nog aan het werk zie ik heel langzaam een oranje kever voorbij komen, ik al zo kijken van hmm vreemd.
komt er even later zo rond 22 uur de eigenaar van de kever de hal in lopen een leuk vrouwtje van een jaar of 25, met de vraag of ik haar helpen wil omdat ze zonder benzine staat. ik nog even gevraagt waar ze heen moest en dat was naar den haag. de kever was oranje met chrome wielen en hing ligt voor over, ik vroeg me af of ze een bekende is van hier? |
|
||||
|
||||
deze?
|
|
|||
|
|||
nee die woensdag bij mijn werk in h i ambacht stond, stond een stukje hoger op de wielen
en had volgens mij de stalen wielen verchroomd, best mogelijk dat ze uit den haag vandaan kwam omdat ze had verteld dat ze daar naar toe moest. |
|
||||
|
||||
deze komt niet uit den haag, maar redelijk uit de buurt, is van de vriendin van Volksaddiction..
|
|
|||
|
|||
gister reed ik achter een oranje kever aan en die had de uitlaat opzij zitten en die stond op stalen velgen en ging richting papendrecht
|
|
|||
|
|||
Dubbeldekker
|
|||
|
|||
Quote:
gemist gerk ....sorry |