|
||||
|
||||
dikke bakken allemaal
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yes, I have 2 the other one is in my jetta |
|
||||
|
||||
I like yer knob...
Nice switches, steeringwheel, cd-box and seats too. Got some cool stuff in that Jetta.
|
||||
|
||||
Quote:
THanks!!!! a pic of my Jetta http://farm4.static.flickr.com/3316...25e8eeac1_o.jpg |
|
||||
|
||||
Quote:
Seen the Jetta in a thread on here too, a few days ago iirc. The way a Jetta should be. Rallye grille and Borbets! Think I remember seeing some pics of it on the Tex as well, but I could be wrong.
|
||||
|
||||
Quote:
idd zo moet een Jetta zijn, enkel nog donkere ramen |
|
|||
|
|||
BAM!
|
||||
|
||||
damn dikke bak is die van jou?
Last edited by Richard : 23-01-2010 at 15:07. |
|
||||
|
||||
Subliem met die witte velgen!
|
||||
|
||||
Jammer vd voorschermen, verder n mooi ding zeg!
|
|||
|
|||
Quote:
Nee is niet van mij. We hadden vandaag niks te doen dus ff de nieuwe wielen gepast (witte Audi's) en ook wat fototjes met mijn RS'n... Voorschermen komen nog wel een keer Dat vind ie zelf ook niks.
|
||||
|
||||
wat is er mis met de voor schermen dan?
|
|
|||
|
|||
Zijn van het latere model waar de dikke bumpers op horen
dus daarom die dopjes. daar zitten normaal de steuntjes voor de bevestiging. Golfje zelf is wel van '78 dus dunne bumpers horen er op! Vorige eigenaar heeft al eens een acceveitje gehad waardoor beide schermen vervangen moetsen worden... Maar persoonlijk had ik dat ff gecleaned. De auto is trouwens van VR6er hier op het forum.
|
||||
|
||||
wat zit er op de achterwielkastranden?
|
||||
|
||||
He Bobster, verkoop die RS-en aan Rick. En koop toch die Parabooltjes jonguuh
|
|
|||
|
|||
@ De Pul,
soort van stripje... Die hebben we er vanmiddag ook af gehad, maar zit een adruk van de stripje in de lak en heel iets roest, niet geks, maar niet mooi genoeg om tegen aan te kijken. Ook dat is nog iets van de vorige eigenaar. Denk dat de auto nog wel een keer wordt overgespoten, maar alle geld gaat eerst naar een 2.0 16v ABF op Webers oid... Motor ligt er al, maar die moet even netjes gemaakt worden en erin gezet worden dus dat gaat voor! @ André, in princiepe zijn mijn RS'n verkocht, maar ik hoor maar niks van die flappie waarvan ik weer wielen zou kopen dus denk dat ik ze hou omdat er verder niks leuks is!!! Parabolen sowieso NIET! Ouwe gek....
******* **** Last edited by Dr.Bob : 23-01-2010 at 19:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is er zo speciaal aan die schakelpook, die zat volgens mij ook in een Golf 2 Madison die ik ook ooit es gehad heb. |
|
||||
|
||||
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Moooiii!!!
|
||||
|
||||
dikke shizzle wit is echt te dik gewoon voor een golfje 1
|