|
|||
|
|||
Puik wieltje!
7,5x17 als mijn kleine telefoonscherm het goed weer geeft? Waar komen ze onder en welk bandje komt erop?
|
||||
|
||||
Thanks, Klopt inderdaad, 7,5*17"! Ze komen op een golf cabrio (mk3,5) met 195-40 bandjes
|
|
|||
|
|||
Persoonlijk had ik er 185-35 om gedaan,
maar dat moet je mooi en handig vinden...
|
||||
|
||||
Op de mini's had ik dat inderdaad wel, maar het bekende verhaal met een cabrio.... de dorpels hangen zo laag. En om de kasten net wat meer te vullen heb ik voor 195-40 gekozen.
hier nog een pic van het mini-wiel |
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad wel zo bij een cabbie.
Nou is 195-40 opzich ook een mooie maat. Zie toch liever de RY's als de MINI's
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
^^ BAM! nice one
|
|
|||
|
|||
Zal van het weekend eens kijken of ik de hele auto kan posten met de wielen erbij !
|
|||
|
|||
Quote:
Die MOETEN hier geplaatst worden Jackie! dit is alleen maar gek-aanstekerij..... |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoop dat ik een paar mooie plaatjes kan schieten. Maar moet dan wel met een goeie camera gebeuren
|
||||
|
||||
Quote:
Had dat gezegd, dan hadden we gisteren de camera meegenomen Maar serieus, het was al een hele dikke wagen maar nu met die RS-en is die helemaal af
|
|||
|
|||
Quote:
Ja jij hebt er een klein stukje van gezien Al was het wel erg donker in de box. De BBS stickers die in de rand zitten heb ik er wel weer uitgehaald vond het niet bij de dop passen. Zit er aan te denken om groene tekst te doen met gele achtergrond zoals de dop
|
|||
|
|||
welk nr RS,en welke steek is dit Jackie? grootte lijkt mij 17'' of niet
|
|
|||
|
|||
Nee is RS 003 15'' hart met 16'' rand.
Zijn helemaal origineel 4x100 7J ET 25 heb ze voor een tijd geleden over gekocht van Puc. Zo kocht ik ze. En eigenlijk dus alleen de andere dop erin gezet en nu een paar km's meer gereden. Voor de rest waren ze gewoon helemaal in nieuw staat hij had het setje echt super klaar gemaakt.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Mijn BBS love was dit weekend helaas wat minder.
|
||||
|
||||
Heeft niets met de velgen te maken, alleen met die shitbanden/maten
(als de velg tenminste niet lek was ) |
|
|||
|
|||
Quote:
met recht NANGPANG |