![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ehhhh, JA !! Alleen niet dit jaar ![]() Eerst de verbouwing thuis afmaken en verder heb ik wat laswerk aan de T1 te doen (die ook een rem-, onderstel- en schokdemperupgrade krijgt) en die gaat voor, daar moeten we dit jaar tenslotte weer mee op vakantie !!
|
||||
|
||||
![]() zo zal me maar eens inlezen, hij is immers al bijna af
![]() ![]() ![]() @Area: cool ben benieuwd!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 07-01-2012 at 19:49. |
|
||||
|
||||
![]() Dit is een gaaf project,
![]() Het tempo zit er goed in. Mvg Frank |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag ik hem eens een weekje vast houden als je hem uit hebt ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() tuurlijk, kom maar een keertje een bakkie halen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() gatverdamme wat een project, en ik dacht dat ik goed bezig was. Jij tilt het wel naar een ander niveau.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Alle maal 2,0 16v´s of 2,2 16v´s en kosten allemaal rond de 15000/20000 euro nieuw in opbouw ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oeps ging zo in het verhaal mee terwijl ik nog lang niet aant eeind was ! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kan niks anders zeggen dan respect man echt heel er netjes , precies mijn smaak alleen de motor is me iets te klein maar denk dat je dat niet gaat merken (gewicht/vermogen verhaaltje) Ik ben echt de hele morgen bezig geweest met stukje voor stukje doorlezen kijken en ideeen op doen voor mijn eigen waggie ! Vind het echt heel tof en hoop je een keer voorbij te zien komen tijden het rijden op circuit !
Greetz Frankii |
|
||||
|
||||
![]() Zo heb net "ff" in één ruk je hele topic doorgelezen
![]() ![]() ![]() Echt super hoe je dit project hebt aangepakt en opgebouwd hebt. ![]() En dikke complimenten voor je laswerk!! ![]() ![]() Moet zelf 2 nieuwe wielkasten in mn Golf 2 GTI (laten) lassen maar dat zie ik zo nog niet zitten ![]() ![]() Wat spuit je over je net gelaste delen heen om ze te beschermen als ik vragen mag? Mvg, Robert
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks! jij bent toch van die volledig poly golf 1? ook super gaaf! mag je ook wel een projecttopic van maken! ![]() Quote:
Thanks, ik spoot er gewoon zinkspray op aangezien hij toch nog gestraald werd, is niet geschikt als grondlaag! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat klopt en daar komt ook een heel mooi topic voor alleen ben eerst alles aan het verzamelen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg mooi uit! Blijf zo door gaan!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wil hem na het laswerk opnieuw laten spuiten, is het dan zowiezo aan te raden om hem volledig te laten stralen? Huidige staat van het lakwerk is niet al te best meer (heel veel krassen en op sommige plaatsen begint de lak al op te krullen). Alleen zit er tussen het laswerk en het opnieuw laten spuiten hoogst waarschijnlijk een geruime tijd, is zinkspray (mits ik hem laat stralen) dan afdoende als bescherming?
|
||||
|
||||
![]() ja hoor als ie binnen staat wel deze heeft ook een hele tijd zo gestaan
|
|
|||
|
|||
![]() Super gaaf en ontzettend dik project! Even 58 pagina's bekeken. Echt enorm veel respect voor je werk!
Hoe heb je al de kit verwijderd binnenin de auto? Succes ik blijf hem volgen!! Ricardo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2x ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, de hele middag lees en kijkplezier gehad aan dit topic! Wat een mooi project! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Keep up the good work, it's amazing!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja....... wie niet....... ![]() |