|
||||
|
||||
Quote:
Dikke kans |
|
||||
|
||||
Quote:
tjeck de weerspiegeling
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat dat Erik z'n tuut is. Deze foto komt ook uit zijn topic. Wilde de foto alleen even gebruiken om te laten zien welke het volgens mij was. Het was in ieder geval deze kleur of een die er heel veel op leek, en alles was meegespoten.
|
||||
|
||||
Vandaag 10-07-07 Volkswien gespot, jij ging Leeuwarden in en ik ging
Leeuwarden uit en we moesten beide voor de open brug wachten. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Jens! Die heb ik ook nog gespot... dan reed ik weer eens vlak achter jullie zonder jullie gezien te hebben
|
||||
|
||||
Quote:
Ow, dan is de eigenaar nu dus bekend Dan reed je zeker ook op een file in?
|
||||
|
||||
Gisteravond gespot bij het ziekenhuis in Sittard.
Mooi kevertje!
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik vandaag (12-07-07) Tjaap gespot in zijn truck, hij reed
op de A12 rond 16.30 richting Den Haag. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
nope, not me.. ben geen chauffeur meer, zit tegenwoordig op de planning. maar tis een groot bedrijf, meer dan 250 auto's waarvan ongeveer 70 toplines
en we zitten meestal in het westen van het land.. en de route naar venlo en richting grens via breda.. beide vanuit rotterdam.. die routes kun je bijna niet rijden zonder iets van ons tegen te komen.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 12-07-2007 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan wel zijn maar het was echt wel jou auto, want die 2 stickers van de 100ste truck zaten erop, en ik kon de dubsquad plaat ook al niet vinden. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
lol, ja dat kan idd.. goed opgelet dan moet ik zeggen.. die auto is nu van Pete Saunders, een engelsman en zit dus ook meestal in engeland.. heeft deze week in nederland gereden omdat hij een paar dagen kapot heeft gestaan en Pete een andere meehad naar de UK.. alles zit er nog op. gti logo's en volksforum stickers ook.
|
|||
|
|||
Ik zag in egmond nog een dikke gele kever op c2 velgen. Was rond een uurtje of 8...
Last edited by jatoch : 15-07-2007 at 08:48. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb jou nog gespot gerk .......Qatrebras woensdag avond/middag in de kevertttt ik was in de T5R |
|
||||
|
||||
Vanmiddag gespot in Breda 'n notchback.
Vanochtend even wat kleren gekocht in Breda centrum en wat stond er achter mij op de parkeerplaats:
Blijft een extreem mooie wagen!!!! En staat zeker nog op mijn lijstje..... |
|
||||
|
||||
Leuke notch!
|
|
||||
|
||||
deze gister op de A13
en deze op de A4
|
||||
|
||||
Quote:
T5R niet gezien!! Was onderweg naar Vries vanwege APK keuring, helaas niet in een keer erdoor. Remmen moeten nagekeken worden.
|
||||
|
||||
Vanmorgen bij MacCarwash in Amersfoort, een boes van UDB
|
||||
|
||||
Vandaag in Rijen, leibeemd, een grijze jetta 2, die mega geslamd was, en vorige week nog niet.
|
|
|||
|
|||