![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kaerel! ![]() Hahaha, appart slag volk, hoewel ik er wel om kan lachen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn collega's die bijna een A2 brede streep achter laten in de plee. Kijk even achterom voordat je wegloopt en vervolgens je handen niet wast..... GATVER...zwijnen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een grote ergernis (als hij er nog niet tussenstaat) is;
Wanneer net m'n auto helemaal gewassen en gepoetst is, ik helemaal trots een stukje ga rijden. Gaat er iemand voor me z'n hele ruitensproeier reservoir leegsproeien. Al die viezigheid waait over zijn auto tegen de mijne... En m'n auto is gelijk weer smerig...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1, zo onmogelijk herkenbaar |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Reageer dan ff als je het wel weet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Koek koek . Zeg dan idd niks
|
|||
|
|||
![]() Och zelfs als je iets gratis aanbiedt en afspraken maakt zodat het afgehaald kan worden laten ze niet horen.
Ja dan heb ik het over mensen van dit forum. Het ligt nu gezellig bij de oud ijzer handel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
briefje onder z'n wisser doen "als je net zo neukt als dat je parkeert dan heb ik medelijden met je vrouw"
|
|||
|
|||
![]() Parkeren blijft lastig,
Mijn vriendin heeft een waarschuwing gekregen ![]() ![]() Vind hem stiekum wel erg stoer |
|
|||
|
|||
![]() Tijd dat ze de parkeervakken vergroten bij jullie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3 vakken :S hoe krijgt ze dat voor elkaar? zelfs ookal is het een caddilac, dan moet je toch dwars op die 3 plekken staan denk ik dan? Tip: koop wat kleiners, amerikaanse autos zijn te groot voor europese parkeerplaatsen en wegen. (en mooi vind ik ze ook niet)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Owww was jij dat ![]() sorry ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
We hebben een polo en een fiesta naast de cadillac lopen enne ze stond inderdaad dwars om te voorkomen dat er iemand tegen de neus of kont aan reed. en mooi ja das een kwestie van smaak, bij sommige vw's lopen mij ook de rillingen over de rug ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel herkenbaar
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je nou voor 3 vakken betaald dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja. normaal parkeren dus. En als je geen schade wilt moet je dus met de fiesta of de polo rijden. Kun je t nog zo'n mooie auto vinden, maar praktisch is het gewoon niet. Andere optie: verhuis naar amerika ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
We rijden al zoveel mogelijk met de polo ![]() Enne we zitten al te denken om richtingduitsland te verhuizen omdat ik daar werk en ze daar niet zo'n k.tregering hebben |