|
||||
|
||||
@desnelders:
Ja je leest het verkeert, de drijfstang lagers had ik schijnbaar verkeert gemonteert, waardoor drijfstangen zich op een bepaalt punt door de oliedruk vast klemmen op de krukas door dat de axiaalespeling niet klopt wat de drijfstangen eigenlijk horen te hebben, ik wist alleen dat een krukas dit heeft maar niet dat drijfstangen ook zo een axiaalespeling hebben. Dus zaterdag uit voorzorg nieuwe lagers er tussen en dan maar weer contoleren en proberen te starten. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
kijk nu snap ik het succes!
|
|
||||
|
||||
Mooi om te horen dat het probleem gevonden is!
En zonder ernstige gevolgschade! Quote:
Castrol Edge Sport 10W60 is nog minder leuk om te kopen!
|
||||
|
||||
hey ronnie,
hebben we teminste weer wat te doen dan kijk ik dat ik ondertussen ff mijn domlagers vervang. heb je weer alles bij mekaar. en dan maar eens kijken dat die dan start. zou wel een leuke sinterklaas zijn dan zit hij wel weer op de boot maar ja.hihihihihi greets eddy
|
||||
|
||||
Ja dat was een leuk verlaat Sinterklaascadeau, ja dan vervang jij die Domlagers dan vervang ik onder tussen mijn lagers.
Moeten ook nog even de remmen ontluchten en de achterste poten monteren. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar die olie is ook schijnbaar nog beter, maar ben al blij met die Magnatec olie hoor. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Gelukkig is het dan weer opgelost? Hopelijk krijg je hem dit weekend gestart Maar met die positieve instelling moet het wel lukken lijkt mij. Hopen dat het weer mee zit. Of kun je al in de garage sleutelen?
|
|
||||
|
||||
Nee in de garage sleutelen zit er niet in aangezien daar nog een Golf voor staat, die kan namelijk niet rollen zitten geen naven enzo meer op, pas als die naar de sloop is kan mij golf weer naar binnen.
Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 02-12-2009 at 22:00. |
|
||||
|
||||
moet je die garage daarna eerst eens opruimen voor je golfje naar binnen kan.hihihihihihi
heb zin int weekend. greets eddy
|
||||
|
||||
Hahahaha ja inderdaad ja..
We zien ons hopenlijk vrijdag wel. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Morgen weer eens lekker sleutelen, eerst nu even lekker een pilsje pakken bij mijn jarige pa.. Ik was liever opstap gegaan, maar ja auto doet het nog niet. Dus even wachten nog hoop dat die morgen loopt. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Die olie zit wel in mijn crossauto's, maar in mijn weg scirocco gaat ook gewoon Magnatec, en die is idd prijzig genoeg! Maar op zoiets kan je natuurlijk niet bezuinigen tov de rest! Ik hoop voor je dat er snel motorgeluiden uitkomen! Maar dat gaat vast goedkomen!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je pa!
|
||||
|
||||
Blok zag er super uit Echt netjes. Hebben jullie hem nog aan de praat gekregen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
hey gino, we hebben goed nieuws ik kreeg net een telefoontje dat de wagen loopt. morge nog een paar dingen doen. we kregen hem eerst niet aan de praat maar na wat hulp van bas (vpc) kregen we hem aan de praat. het kwam door de chip dat hij te veel benzine kreeg. zelf als de koudstart en luchtmassa eraf was. dus morge de remmen ontluchten olie aflaten en weer nieuwe erin doen en dan het koelsysteem ontluchten en even met de lamp afstellen. en dan kijken hoe die rijd. groeten eddy
|
||||
|
||||
Hahaha, zoals hier boven geschreven staat ...HIJ LOOPT !!!!!!!
En hoe, heerlijk start goed en pakt extreem vlot op, morgen even nieuwe olie erin, aangezien deze weer met benzine is gemengt. Maar man wat ben ik blij.. Nu even werken en vannacht geen oog dicht doen. Gr Ronnie...
|
||||
|
||||
Gelukkig De aanhouder wint. Ja, het was inderdaad best veel benzine die er uit kwam
Ik moet jammer genoeg weer terug naar VPC. Op één veer zit geen ring. Die de dikke met de dunne veer verbind Zag het pas toen ik thuis kwam. En een verdeelkap heb ik op de terug weg ook even snel gehaald. Heb ik morgen ook weer wat te doen |
|
||||
|
||||
Netjes dat hij loopt ronnie
|
||||
|
||||
Ja ik ben ook erg blij en sta strak van de adrenaline.. Gr Ronnie
|
||||