|
|||
|
|||
Quote:
Haha sorry was niet de bedoeling! Ben biet vaak online. Meer info privé ofzo? Heb wel interesse |
|
||||
|
||||
Quote:
Was het maar alvast zomer Ik ben hier wel heel nieuwsgierig naar
|
|||
|
|||
S85 heb ik me nog even paar dagen in verdiept.. maar dat wordt een klus waar je raar van wordt.
Eerst maar even spuiten en zomertje met airbox rondcruisen zien we daarna verder
|
||||
|
||||
Anders moet je eens contact opnemen met Geert Geerts van GNG Motorsport.
Zie wel is dat hij ook complete swaps doet met de V10, misschien kan hij je verder helpen. |
|
|||
|
|||
Ik ken Geert wel maar toch bedankt
|
|||
|
|||
Vorige week mijn achterklauwen bij de spuiter gedropt, en mijn carbonnen spiegelkappen die een poot en arm kosten, waren gebruikt en dof en de binnenste randen waren niet netjes.
Spuitertje heeft de randen netjes gemaakt, zwart randje gespoten en weer fris in de blank 8) 2 pics van de klauwtjes voor achter. Zal vanavond nog even wat pics schieten en de rotzooi Zaterdag monteren en dan ook maar weer s wat nieuwe pics
|
||||
|
||||
Quote:
verzamelen, verzamelen, verzamelen... maar ziet er top uit mattie
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
paar blauwe wielen en je bent klaar. Minion style
|
|||
|
|||
Quote:
De kont al op FB gezien, dus zo'n geheim is t ook niet meer toch? |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Beastmode.....
|
|
|||
|
|||
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 31-01-2016 at 00:09. |
|
|||
|
|||
Zou op de bank... maar toch nog maar even snel een mooi kabeltje gemaakt voor mijn AIT sensor van de airbox naar de stekker van waar ooit mijn LMM zat.
|
||||
|
||||
dikke updates paul
|
||||
|
||||
Quote:
oh nee is t zeker niet, maar eerst maar even verzamelen.
|
|||
|
|||
Mapsensor eergisteren in de kabelboom gesoldeerd, IAT sensor boompje klaargemaakt, T stuk geinstalleerd voor de mapsensor, alles netjes weggewerkt, dus dat is ook geregeld.
CSL smg reservoir moet nog even 2 gaatjes voor geboord worden en vast, nog gaatje boren in de airbox voor de IAT sensor. SMG versnellingsbak ecu opgestuurd naar UK (en alweer onderweg terug) voor de laatste 255 CSL smg upgrade software met aangepaste schakelmomenten, inertia aangepast van het aangrijpen van de koppeling etc. Zit Drivelogic op de ///M3 waarbij ik keuze heb tussen 6 schakelprogrammas, launchcontrol etc. Motor ECU ook nu geupdate met CSL revmatch, revmatched nu perfect met terugschakelen en geeft tussengas etc... erg coole feature, vooral met de sound van de CF airbox. STORM Werks verlichte navigatieknopjes eindelijk binnen, zoveel mooier en beter dan de rubberen stock rommel. Auto is ontzettend vies van het lange stilstaan, dus let daar even niet op, SMG dome gaat Zaterdag op de post om gelamineerd te worden in carbon, begin daar niet zelf aan, wil het 100% perfect hebben, ziet er nu niet uit in het zilver met de alu lijsten. Weekend verder met de remmerij, en dan kunnen we binnenkort s even een stiekum proefritje maken
|
|||
|
|||
So sweeeeeet !!
(En bruut, dat ook...) |
|
||||
|
||||
Echt een dikke cabrio!
|
|
|||
|
|||
thx , maar dat kreng moet echt nodig blauw!