![]() |
|
|||
|
|||
![]() Flyers op je auto. Ik had er gisteren weer een stel onder de ruitenwisser in het winkelcentrum.
Volgende ergernis is dan weer dat veel mensen die gewoon op straat pleuren in plaats van even thuis bij het oud papier te doen. En voor dat dubbelparkeren heb ik een keer een leuke stunt uitgehaald. Twee grote directie sloepen stonden naast elkaar dubbel geparkeerd met de bestuurders portieren naar elkaar toe. De oude starlet waar ik mee was paste er net tussen. 10cm aan weerzijden over, deur kon niet open. Dus recht ervoor gezet in zijn vrij, uitgestapt, dan ertussen geduwd en via de koffer op de handrem gezet. Helaas niet gezien hoe die mannen of vrouwen zijn ingestapt, want beide auto's waren weg toen ik terugkwam.
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad! En als je de kans hebt om te kijken wie zo rijd, kijken ze snel de andere kant op! ![]() Gister ook, werd ik afgesneden op de linkerbaan van de A73, 'afsnijder' na zijn avontuur terug naar rechts, ik haal in, kijk eens wie zoiets voor elkaar krijgt....Hup, beide kopjes naar rechts.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of die het dubbelle vragen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen die eerst 60 rijden waar je 80 mag, en als je vervolgens inhaalt en 100 gaat rijden [haast] komen ze met 100 achter je aan...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Mensen die blijkbaar geen prullenbak hebben en het daarom maar op het forum te koop zetten.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1 - 0 voor Jaapio ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die moet je ook pas aandoen voor het verlaten van de rotonde ![]() Waar ik me aan erger zijn invoegers die het precies zo weten uit te mikken dat ze náást me uitkomen en dan verwachten dat ik (ondanks zeeën van ruimte voor en vaak ook achter me) naar links ga. En als ik op twee wielen door de file ga: mensen die de ruimte bewust dicht gooien zodra ik er aan kom. Meestal past het dan evengoed wel trouwens.
|
||||
|
||||
![]() mensen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb dan weer een hekel aan motorrijders die met 40+km en zonder gevarenlicht tussen de file door denken te kunnen racen ![]() Er tussen door rijden oke maar die mongolen die zo hard rijden moeten niet zeuren als ze er een keer afgereden worden...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is er een voor het nageslacht! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misdragingen heb je overal. Volgens de gedragscode moet het met beperkt snelheidsverschil (ongeveer 10km/u) en wordt geadviseerd weer in te voegen als de auto's ongeveer 40 rijden. Gevarenlichten hebben lang niet alle motoren en ook dat wordt in de gedragscode afgeraden. Overigens denken nog steeds veel mensen dat het gedoogd wordt, terwijl het gewoon toegestaan is. Ook wel handig om te weten dat als je een motorrijder van z'n brommert afkegeld, de automobilist in principe aansprakelijk is. Ik rij overigens altijd zo voorspelbaar mogelijk door de file. Niet teveel zigzaggen, niet koste wat het kost door de kleinste gaatjes willen wurmen en vlot maar niet te hard.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
"Mensen" ? bij mij komt er maar 1 naam naar boven ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sinds kort zijn het er 2... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toch wel gezellig zo'n rommelmarkt sfeertje
![]() Dat is allemaal niet zo erg , maar dan ook nog voor ieder onderdeeltje een topic starten is erg vervelend ![]()
Last edited by VW Johs : 10-11-2012 at 09:03. |
|
||||
|
||||
![]() Een "tuner" die afspraken over te leveren producten en bewerkingen niet nakomt. Ben in 't afgelopen half jaar tenminste 10x heen en weer gereden (apeldoorn-angeren) om af te stemmen en te proberen om er beweging in te krijgen. Het lijkt erop dat mijn euro's niet welkom zijn en mijn tijd en brandstof als vanzelfsprekend wordt gezien. Beetje naïef, na zoveel eenzijdige actie had ik wel eerder kunnen bedenken dat het niet goed ging komen.
Dit had ik nooit gepost als er geen 10-tallen mailtjes, belletjes, berichten, bezoeken, niet nagekomen afspraken en liters brandstof voor nodig waren geweest om uit de droom te worden geholpen. Een paar van ieders had ik voor lief genomen ![]() @Bolku, success met de handel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat de wasboxen allemaal vol modder liggen. De mensen zijn te beroerd om dat even in de goot te vegen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vandaag het zelfde ervaren, stelletje varkens zijn het ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat je tegenwoordig overal word aangesproken met zo'n overdreven Gooi's accent met een nog veel overdevener R..
ik ben zelf een echte Brabo..en spreek ook echt plat dialect Roosendaals ,maar als het moet praat ik gewoon netjes ABN..(al lukt dat niet feilloos,geef ik toe) Maar soms erger ik me er echt kapot aan aan dat KAK taaltje..het lijkt soms echt zwaar opzet...toch zeker de studerend jeugd en die druipkaarsen van tv |