|
|||
|
|||
nou ronnie, wat is dat nou? zag er allemaal veel belovend uit. je hebt echt pech man. succes met oplossen
gr marc |
|
||||
|
||||
Komt goed komt goed (hoop ik)..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Naar alle waarschijnlijkheid heb ik de oorzaak gevonden, ik heb namelijk aan de beide kanten van de drijfstang lagers olie gedaan dit mag schijnbaar niet en kan er dus voor zorgen dat de motor zich nu beknelt. Dus even nieuwe lagers plaatsen op de drijfstangen en dan weer monteren zou er voor moeten zorgen dat de motor weer vrij zou kunnen draaien.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hmm die kende ik nog niet.
hopelijk heb je de oorzaak nu gevonden ! |
|
||||
|
||||
Ja ik heb er ook nog niet van gehoort maar ik kan me bij de voorstelling wat mijn colllega maakte wel wat bedenken, en het was niet 1 collega maar meerdere die dat melde, dus gaat eerst de startmotor er uit en daarna de carterpan om te kijken. We komen er wel.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha heey shrek, de kapper is besteld is vrijdag bij mij om te snoeien haha kan ik tenminste weer als een fatsoendelijke naar de mondial gaan vrijdag avond. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Och nee he, ben jij jij ook weer van de partij vrijdag haha Ik ben benieuwd of dat de oorzaak is van dat vasthangen, misschien heeft Edwin dit probleem ook wel.
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha niet goed ja dan blijf ik wel thuis he,.hahaha nee lekker ff wat gek doen en kijken naar lekkere mokkels hahaha.,.We zien ons vrijdag wel weer. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Oke Als je al een kapper hebt! dan hoef ik geen vrienden prijsjes te maken! dan zal het wel goed komen! morgen gaat mijn 1er tegen de grond! ben benieuwd!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Gasten, wat is dit? Hebben we een beautysalon of sleutelen we aan auto's?? ps. Ronnie, ik zou eens highlights proberen, dan komen je ogen misschien beter uit.
|
||||
|
||||
Hahaha ja heren en dames jullie zien maar zelfs al het tegen zit heb ik goeie zin hahaha,
En dan nu het laatste nieuws... Motor is los.. En wat heb heb ik net nog even gedaan? Eerst natuurlijk de startmotor los gemaakt en bekeken, maar dat was het dus niet. Toen de krik onder de auto gezet en even een dikke broek en trui extra aangedaan, ivm de vorst op de grond hahaha, toen maar het carter eronder uit gedraaid en gekeken of ik iets raars zag, maar ook dat was niet van toepassing. Aangezien mijn collega's mij geadviseerd hadden om de drijstagen maar eens los te maken, heb ik dat ook maar gedaan ik kwam er toch bij en had het toch open liggen. Nou na twee kappen los gemaakt te hebben voelde en hoorde ik gewoon de spanning los gaan van de drijfstangen, dus die andere twee ook even los gemaakt en voorzichtig geprobeert en ik kan nu tot het eindpunt draaien beide richtingen. Dus Ronnie is weer blij en toch wel opgelucht nu ik weet wat het was. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Sleutelen aan auto's!!!! maar de Jung kan echt zo niet de straat op !!! en zeker niet naar de Mondial!!!
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 01-12-2009 at 21:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahaha. Kom zaterdag maar eens langs met de einser kun je die eens showen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ff kijken of ik met hem naar het werk ga! dan rij ik wel ff aan! weet alleen niet precies waar je nu woont? niet meer op de hoek he! nieuwstad nu? Grtz
|
||||
|
||||
Komt inorde,.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Dus het blok zou 't nu weer moeten doen dan? Man wat goed om te horen.
Vond het echt zwaar klote voor je na al dat harde werk dat je d'r in had gestoken!
|
||||
|
||||
Ik zei toch maakte me er niet echt druk om ik ben er eigenlijk wel zeker van dat het ding aan het lopen komt, het is allemaal rustig en in mijn ogen goed inalkaar gezet, ja en sommige dingen zoals dit kom je gaande weg wel achter.
En ja eigenlijk moet hij het nu weer doen, even nieuwe olie laten komen morgen en dan is dat weer geregeld. Weer 5 Liter Magnatec olie van Castrol, man die olie is duur. Maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal de hoofdprijs. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Het gaat helemaal goed komen hier (en met jouw haren hoop ik ook)
|
||||
|
||||
Zekers..we zien ons hopelijk vrijdag he, lekker wat biertjes en apfelkorn buizen..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
sorry maar ik kan nog niet echt volgen waarom hij vast zat. Zaten de aandrijfassen te strak, of lees ik het verkeerd?
maar is zoiezo goei nieuws |