![]() |
|
||||
|
||||
![]() hele mooie set!
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooi intrax set Frank !
daar ga je straks zeker wel hard mee !
|
||||
|
||||
![]() dat hoop ik wel ja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die set zal fijn rijden, zeg!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Paar kleine dingetjes, eind demper VV, remmen achter uit voorzorg, toetertje, en even andere velgjes tijdens de keuring. Ander interieur ligt klaar, verder nog radio erin en van de winter de nieuwe wielen klaar maken. over een tijdje moeten we maar eens een bakkie doen. kan ik gelijk die dikke racer even zien. Man, man wat een moi project! |
|
||||
|
||||
![]() mooi spul Frank!
|
|||
|
|||
![]() Het hele topic doorgelopen, en wederom kan ik vaststellen de de TS goedbezig is
![]() Leuk project, met mooi spul! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed plan! @de rest: thanks, ben erg benieuwd hoe dit rijdt! |
|
|||
|
|||
![]() dit rijdt echt geweldig, mn broertje heeft voor op de corsa zon zelfde set van intrax en is erg onder de indruk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 08:43. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had je anders van hem verwacht dan? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie oplossing zo met het dashboard Frank! Mooie schroefset ook, ik heb ook een speciaal aangepaste set van Intrax, alleen zonder de hardheid verstelling. Hier ook op het gewicht gelet? Ik weet niet hoe het bij jou is maar mijn poten zijn erg licht vergeleken met andere schroefsets. Ik ben ook nieuwsgierig hoe die instelbare hardheid jou bevalt, 30 klikken klinkt al goed..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja de achterpoten zijn grotendeels van aluminium dus die zijn relatief licht, voorpoten is de behuizing nog van staal dus niet veel lichter als anders zo te voelen, maar heeft wel weer een mooie dikke zuigerstang
![]() hoe bevalt jou set? @Sjon & granddad ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is dit dezelfde stang als die van een eibach set?
Bedeol dan die langs de achteras loopt. Zit zelf te kijken naar die van eibach |
|
||||
|
||||
![]() Nee ik heb een Autotech stabi achter. Voordeel daarvan is dat ie hol is en dus niet zo zwaar is.
Maar die Eibach ook een erg goede stabi, H&R heeft ook nog een leuke verschil zit m vooral in de diameter |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat heb je mooi opgelost frank !!! ![]() En graag gedaan !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb de set nog niet zo goed op zijn broek gegeven om al een oordeel te vellen, maar alleen de kwaliteit is al 100x beter als ik gewend was van een schroefset. Inderdaad de aluminium poten scheelt heel wat, mijn set is ook geheel 7 cm ingekort incl. zuigerstang door Intrax, dat scheelt ook nog wel iets. Ik denk in iedergeval dat dit een hele goede keus van je geweest is ![]() Wat staat er nu komende maand(en) op planning? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze is ook wat korter dan normaal, en idd de kwaliteit is super! komende maanden is het kleine dingetjes zoals allerlei bevestigingsgaatjes e.d. maken, kijken waar dingen komen, daar moet ik hier en daar nog de spullen voor verzamelen, morgen krijg ik de achteras terug, dan kan het onderstel er grotendeels onder om de wielen te passen en evt de schermen nog wat uit te rollen, en daarna is het naar de spuiter... dan blok opbouwen en af! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja Frank de mannen van Henk Thuis weten waar ze me bezig zijn.
Roep zelf al een paar jaar Intraxs,maar jouw setje is super. Steek ook nog wat mooie ideeën op voor mijn Scirocco's ![]() |
|
|||
|
|||
![]() lekker bezig frank , kijk elke week weer even voor update`s
|