|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
tja, deze antenne trekken ze niet krom of breken ze af. Op mn dak wil ik zo'n antenne niet ivm. gaten boren. Tzt. schroef ik wel weer een originele antenne erop. Wat is dat met die gti van je, gooi dat bij elkaar geraapte blok eruit en plaats een frisse DX. Kan je weer karren, je achterveren lijken wel aardig door te zakken....wat is dat dan? Kan echt niet twan.... Als die cabrio rijd, dan lijkt het me wel dat de gti aan de beurt is! grtn yal ps. trekhaak moet ik ook zsm. de zaag inzetten, helaas zo weinig tijd...... Last edited by yal : 10-01-2010 at 22:06. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja 7inch voor en 7,5 achter |
|
||||
|
||||
Quote:
Echt een hele mooie originele mk1 GTI! Ben echt wel benieuwd naar de taxatiewaarde
|
||||
|
||||
SUPER hoor zo'n Rete originele Rode GTi !!
|
|
||||
|
||||
dit is die van mijn en hij blijft vet gaaf vind ik |
|
|||
|
|||
Quote:
gewoon aan beginnen, de aanhouder wint. Je hebt bewezen dat je dat wel bent, dus niet l-llen maar aan de slag. Sinds 2001 al in jou bezit, tja. das lang, dus fixen die kar en weer eens genieten. Zou er een frisse DX inzetten en lekker origineel houden, en de cabrio houden voor de lol met de g60 pk's. grtn yal |
|
||||
|
||||
Heeel dik..!!
Een 5deurs op Ronal Turbo's..
|
||||
|
||||
Zijn die plaatjes uitgerekt of lijkt het zo door de lampen/grill.
Wel erg dikke machine, buiten de lampen/grill. |
|
||||
|
||||
Een rommeltje idd die grill. Die vierkante lampen moet ik toch nog steeds aan wennen.
Verder een dik ding!
|
||||
|
||||
Is die grill wel orri, geen zelfbouw oid?
Verder vet ding! |
|
||||
|
||||
grill is origineel! lampen zijn volgens mij een universele lamp van hella...normaal zijn ze niet helder...
|
|
||||
|
||||
early westy front.. oftewel de eerste US mk1's
|
||||
|
||||
Die grille heeft wel iets vind ik,
maar dan wel graag een rechte en wat beter ingebouwd... Mooie kar, maar ik vind de kleur weer niet zo bijzonder |
|
||||
|
||||
Hmmm.. en maar weer verder met dikke Mk`s posten..
Mooi en lekker kontje..!!
|
||||
|
||||
Bij deze ook foto's van mijn GTI uit '83. Staat momenteel in de garage. Een echt hobby!
|
|
||||
|
||||
Net ding.. misschien nog even een keer luxe plaatjes monteren?
|
||||
|
||||
dat ziet er wel een héél mooie gti uit!
|
|
||||
|
||||
Ik wil eigenlijk blauwe platen proberen te laten maken. Het mag officieel niet, maar de auto komt niet heel veel buiten. Luxeplaten zijn voor de toekomst misschien wel een optie. Voorlopig eerst mn daily (Golf 3 Cabriolet) maar helemaal klaar maken.
|
|
||||
|
||||
Dikke Golf heb je!!!
Ik heb ook blauwe platen om mn Golf 1 van 1981. Tijdje terug bij een blaascontrole voor aangehouden en € 60,- boete. Had mn gele platen wel bij me, en toen eroverheen geschoven. Rij nu maar gewoon met gele platen over de blauwe heen omdat ik hem dagelijks gebruik! Staat wel stoer, blauwe platen! Groet, Gerrit