![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen die interesse tonen maar dan vervolgens niks meer laten horen.. laat op z'n minst even weten hoe of wat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor mij ook een grote ergernis
![]()
|
||||
|
||||
![]() +2 !
Of: heb je het aangeboden artikel nog? je antwoord netjes en bevestigend, en dat was het dan ook ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omgekeerd vind ik het even frustrerend!
Je zoekt via google naar bv een setje oem xenon golf 4 komt dan in verschillende tekoop gedeelte van forums. Stuur je een pm en is het spul al maanden verkocht. Heb je iets verkocht doe dan ook ff de moeite om het op al de verschillende forums te vermeldendat het spul verkocht is! Spaart mij mails en belachemijke antwoorden uit... |
|
||||
|
||||
![]() Mensen die 's ochtends met druilerig weer zonder verlichting (of soms met stadslicht) rijden.
Cassieres die het scheidingslatje naast hun neerleggen, in plaats van doorschuiven naar achter toe... |
|
||||
|
||||
![]() dat het weer veelste vroeg donker is..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet als je in de volksforumtijd leeft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat ken ik ja...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sneller afslepen,levert veel geld op.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() inderdaad. gelijk weg halen. leren ze het wel af
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij zit er een magneet in die streep daar... Tis altijd ongeveer dezelfde plek en ze staan er allemaal precies midden over... Of mocht ik je geheim niet verklappen? ![]() Ik erger me er ook aan dat mensen dan vaak ook nog even tevreden kijken: ooh die staat wel goed zo...
Vergeet dat ene boutje niet! Last edited by The_Maxx : 08-11-2012 at 15:00. |
|
||||
|
||||
![]() Meteen kapot maken die mensen die niet kunnen parkeren. Of even een briefje achterlaten met de melding: 'Het blijft lastig, parkeren'
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat als je samco slangen een maand tevroeg worden geleverd
en je vrolijk de doos open maakt en een blauwe set aantreft hij had zwart moeten zijn.. gevalletje jammer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap de frustratie volkomen van dubbel parkeerders maar als ik ergens in een drukke parkeer garage kom met me auto zet ik em ook zo neer hoor, woon nu 5 jaar in rotterdam en heb in die tijd al meer schade (krasjes/deukjes) als in de 10 jaar daarvoor puur en alleen omdat andere mensen geen respect hebben voor de spullen van een ander. Dus ik parkeer dubbel en sinds ik dat doe geen schade meer aan de auto ![]() Mijn nummer 1 ergenis....... Mensen die de wc op de bouw wel zo smerig achterlaten dat je gewoon naar een andere op zoek gaat stelletje stink varkens!! Vraag me af of ze dat thuis ook zo doen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mensen die de bus die tussen de steun van de dynamo en de dynamo zit (om het ding op zijn plaats te houden) vervangen door een tairip....... jaja die houd hem toch zeker 2 sec op zijn plaats.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat je in dit land dood moet werken om een beetje te leven
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mensen die geen knipperlicht doen op rotondes. en als je ze dan aankijkt dat ze ook nog terugkijken met een boze blik.
en natuurlijk mensen die achterlijk sloom rijden. weg waar je 50 mag gewoon lekker rustig 40 op de teller gaan rijden. en dan in combinatie vaak met echt overal voor remmen, zelfs als diegene voorrang heeft. vaak vooral oude mensen of vrouwen
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|