|
|||
|
|||
Wat een supergaaf ding zeg, als ik eens een keer tijd heb ga ik het hele topic maar eens door lezen
|
|
||||
|
||||
Ik dacht al het parkeerterrein bij Villa Velden te herkennen
Pfff, na zo'n verhaal en die foto's heb ik er haast weer spijt van dat ik dit jaar niet ben gegaan |
|
||||
|
||||
Wat een ontzettend gaaf ding Erik! Ik meen hem nog op een van onze laatste dagen in Worthersee te hebben zien staan.
Rood blijft toch een van de mooiste kleuren voor een 1.
|
||||
|
||||
Thanks.
@ Martijn: Was inderdaad leuk je gesproken te hebben. Weet je ook weer dat nog een klein stukje van je Jetta in Oostenrijk was. @ Gertjan: Het is inderdaad de parkeerplaats van Villa Velden. Wij hebben voor volgend jaar al weer geboekt bij Villa Velden. @ Kwaroks: Thanks, jouwe mag er ook wezen. Maar die was niet in Oostenrijk ofwel. Iig niet gezien. En kan goed kloppen dat je mijn auto in Oostenrijk hebt gezien. Was er van 11 t/m 17 mei zoiets. Afgelopen zondag in Waregem geweest voor voor mij de 3de x Charly's. Staat altijd mooi spul wat je niet op de Nederlandse meetings ziet. @ Sam: Was leuk je gesproken te hebben. Succes met de isolatie en je project. Ben benieuwd naar het eindresultaat. 2 foto's van gisteren: |
|
|||
|
|||
Mooi werk Erik!! ziet er erg netjes uit!!!
grtz. Noud (Oud klasgenoot)
Present: - 1985 Volkswagen Scirocco GTX 1.8 8V DX aka 'Zorro' - 2007 Volkswagen Polo TDI Trendline 1.9 8V BMT aka 'Smurf' Past: - 1996 Volkswagen Golf III 1.6 8V AFT(later 1.8 8v ABS) (autocross) aka 'Kaetel 1' |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was inderdaad niet met de mijne in Worthersee. Kreeg m'n blok niet op tijd af. Ik ben toen meegereden met een vriend van me, mars rode Golf 1 GTD.
|
|||
|
|||
Damn erik.. Strak golfje! Vorige week zondag je golfje voor t eerst eens goed bekeken in Well.. En nu zag k.je gisteraaf voorbij rijden in Maasbracht. Mn complimenten!!
|
||||
|
||||
Thanks,
Was inderdaad een stukje gaan touren. Ben ook voorbij een Groen Polo Coupe met ATS Classic's Was die van jouw? Want zag er goed uit. |
|
||||
|
||||
Hoe staat het hier met het project ?
|
||||
|
||||
Rustig. Staat fijn binnen voor z'n winterslaapje.
Heb nog wat onderdelen verzameld maar verder niet veel. We zijn thuis aan het verbouwen dus niet echt tijd om ze te monteren. |
|
||||
|
||||
Zo hier maar weer eens een update plaatsen.
De OZ Turbo's zijn verkocht, nieuwe velgen zijn ook al gekocht. Ik verwacht ze volgende week dinsdag met de post binnen te krijgen. Dan meteen gaan meten welke velgranden er het beste op passen om ze netjes in de kasten te krijgen. Die bestellen en ondertussen de velgen spuiten en daarna monteren en bandjes erom. Welke velgen het worden komt wel als ik ze binnen heb. Het word iig 16" en en waarschijnlijk 6,5" en 7" breed. En ze zullen iets unieker zijn als de OZ Turbo's. De Golf staat dus momenteel op de winterbandjes van de Golf 2: Toen ik de Golf wegzetten in September liep hij helaas niet meer. Maar had toen geen tijd omernaar te kijken. Dus een week of 2 met Thijs er naar gaan kijken en al snel bleek dat het aan de contactpunten lag. Dus die vervangen en hij liep weer als een zonnetje. Daarna de ramen eruit gehaald omdat de chrome pezen er nog niet inzaten, en kreeg ze er met geen mogelijkheid in als de raam er al in zat. Nadat ik de juistevolgorde had gevonden gingen ze er vrij soepel in met de chrome pezen. Dus weer 1 puntje afgewerkt van de to do list voor Oostenrijk. Verder wil ik alle raamrubbers in de deuren nog vernieuwen. Heb het vorig jaar niet gered om ze voor Oostenrijk in huis te hebben of ze te monteren. Ook zou ik vandaag een Dashboard binnen moeten krijgen die ik via het forum gekocht heb. Deze komt erin omdat mijne wat haarscheurtjes heeft bij de luchtroosters. |
|
||||
|
||||
Gisterenavond met Thijs richting Assen gereden voor de nieuwe velgharten op te halen.
En bij thuiskomst kon ik het niet laten om ze al even te passen en te meten welke randen erop komen. De velgen zullen rand de 6,5" en 7" inch breed worden en 16" in diameter. Over hoe ze gespoten gaan worden ben ik nog aan het denken. En nu maar hopen dat ze voor 24 april klaar zijn want dan vertrekken we richting de Worthersee. |
|
||||
|
||||
Ik had al zo'n vermoeden dat je ze gekocht had blijven ze ze zilver of wordt het een andere kleur ?
|
||||
|
||||
Haha wat dacht je wel toevallig dat Richard de harten rond dezelfde tijd verkocht toen ik wat nieuws had gekocht.
Maar ze worden iig geen grijs. Maar hoe ik het precies ga invullen weet ik nog niet. |
|
||||
|
||||
Naar een airbrusher brengen en ze helemaal in laten kleuren met effectjes.
Als je voor foute velgen gaat moet je er ook goed doen!
|
|||
|
|||
Gewoon in de kleur van de auto, gaat dik worden!
|
|
||||
|
||||
niet kleur auto.. goud of wit
|
||||
|
||||
Rood of Goud zullen ze niet worden.
Ik ben meer aan het denken om ze wit te spuiten en met zwarte het een en ander in te kleuren/een dun lijntje eromheen. Even iets in paint geprobeerd. Denk dat dit het gaat worden: |
|
||||
|
||||
en nog even een telekids sticker voor achterop
wel geinig zo. |