|
||||
|
||||
Aardig wat werk voor 3 uur ziet er allemaal netjes uit.
|
|
|||
|
|||
weer een dag goed besteed zo te zien !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Goed bezig geweest vandaag, ziet er goed uit ronnie
|
||||
|
||||
Dank jullie allen wij zijn nu al lekker een paar biertjes aan het drinken op een geslaagde dag.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
netjes , netjes , netjes.
Ik hoop het snel in het echt te zien!! Laat het !! Gr
|
||||
|
||||
Hahahaha ja het bier smaakt heerlijk...jammer dat je er niet bij was cloontje.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
das vlug gegaan,netjes
|
||||
|
||||
mooi man! lekker bezig geweest.
groet frank
|
||||
|
||||
Nou een update over de motor..
Vandaag fijn begonnen aan het klaar maken voor het starten van de motor. Alles netjes aangesloten en afgevult, uitlaat eronder en aandrijfassen geplaatst. Toen kwam het moment van afvullen, eerst olie erin gedaan en toen het water, wat er natuurlijk onderuit liep, aangezien ik 1 pakking niet goed gemonteert had, maar nadat die erin zat was dat probleem al verholpen. Toen nog een paar keer zonder accu de motor met de hand rond gedraaid, en gekeken of er geen rare geluiden uit het blok vandaan kwamen. We waren het allemaal eens om de motor dan maar eens op contact te zetten en te starten. Dat ging goed tot opeens leek dat de accu leeg was, dus hopla een andere accu erop en een booster erbij. Maar toen wilde de motor nog niet rond, en hebben we maar eens een bougie eruit gedraaid, en gekeken. Wat was en is nog steeds het probleem, de zuigers stonden vol benzine en daar door heeft zich in mijn ogen een waterlock plaats gevonden, waardoor er nu dus een drijfstang scheef zal zijn, en dat daar weer door de motor niet meer rond draaid want hij gaat niet meer links of rechtsom. Ook hebben we de olie weer afgelaten om te kijken of er misschien rotzooi in zat van metaaldeeltjes, maar die zaten er ook niet in. Wel zat er veel benzine bij de olie maar dat kan natuurlijk doordat het langs de zuigerwand omlaag is gelopen naar het carter. Wie o wie kan er info geven over wat ik denk of dit werkelijk kan gebeuren bij een benzine motor. Ik denk dus dat een injector is open blijven staan en dat daardoor de cillinders zijn komen vol te staan met benzine en dat zich een drijfstang krom heeft geduwd waardoor er nu geen beweging meer in is te krijgen. Opzich dus best kl*te aangezien de motor weer voor een ver deel uit elkaar moet gehaald worden om (als het dit bovenstaande is) dit te repareren. Gr Ronnie die stevig baalt.
|
||||
|
||||
das klote kerel....
succes met t verhelpen |
|
||||
|
||||
Dankje..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
sucks om dat te lezen, veel succes met het probleem, ik kan je er jammer genoeg niet mee helpen
|
|
||||
|
||||
Ja balen is het zeker, maar het zal wel goed komen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Echt jammer ronnie! Veel succes ermee!
|
|||
|
|||
Damn krl, het zit je echt niet mee he ! Eerst de wielen die niet goed willen lukken en dan nu problemen met je motor
|
|
||||
|
||||
Hey Jung
Dan toch maar maar de kapper!!! Ik maak jou wel een vrienden prijs! ik kom van de week wel ff bij jou aan.. Jammer van het blok,maar het zal toch wel mee vallen niet! Grtz...
|
||||
|
||||
T*ring.... Dat zijn mindere berichten. Doe je het nog zo voorzichtig (eerst met de hand) en dan gaat het nog mis...
Suc6!
|
||||
|
||||
Weet je al wat meer? Zeker dat het de drijfstang is, of misschien iets heel erg kleins?
Hoe dan ook heel vervelend. Zo hard gewerkt, en zo'n net blokje gebouwd, en dan krijg je zoiets. Succes man!
|
||||
|
||||
Nee weet nog niets in het weekend ga ik pas weer verder aangezien ik geen tijd heb in de avond en dat het dan donker is. En in het donker kan ik gewoon niet sleutelen.
Maar van het weekend gaan we even checken wat het kan zijn we beginnen met de startmotor en dan gaan we langzaam verder met zoeken als het dat niet is. Verder is het nu gewoon hopen, dat alles goed komt. Gr Ronnie