|
||||
|
||||
jup, maar er komt wat anders onder
|
|
||||
|
||||
Frank!
linkse en rechtse draad zie ik, kun je hem mooi stellen Hebben gaaf spul die van de Groot he? Bestel daar ook altijd de buizen en chromo plaat. Goed bezig kerel! Heeft die stabi nog zin met die trekstangen aan je achteras?
|
||||
|
||||
Idd mooi verstelbaar gemaakt
Stabi heeft naar mijn idee zeker nog zin, deze trekstangen geven in verticale richting (in/uitveren) niet veel meer stijfheid, meer juist in horizontale richting (zijdelingse krachten) wat de sporing in bedwang houdt De stabi geeft juist in verticale richting stijfheid. Maar we zullen het zien als ie af is hier is een mooie uitleg voor degene die het interessant vindt: |
|
||||
|
||||
Gaaf project 54 pagina s achter elkaar door gelezen.
Zijn de inlaatspruitstukken allemaal het zelfde bij de smallblocks ?(8v 16v) |
|
||||
|
||||
idd had dit topic al eens vaker gezien, had niet zoveel zin om ff 54 paginas door te lezen, net er ff voor gaan zitten, maar wat een mooi projekt is dit geworden
Nu elke keer maar weer meelezen, en benieuwd naar het verdere verloop van de opbouw. hoop hem dan eens in real life te mogen zien
|
||||
|
||||
thanks mannen
inlaatspruitstukken zijn voor de 8v en 16v wel verschillend die van de 8v die ik nog heb liggen mag weg trouwens als iemand interesse heeft |
|
|||
|
|||
wat voor inlaat is dat precies? ben nog op zoek naar eentje voor een 1600 8V!
Verder ziet het er weer erg netjes uit! |
|
|||
|
|||
Dit is echt 'n indrukwekkend project !!! Alles top zoals het hoort !
Heel sterk bezig ! grts
|
|||
|
|||
Zeer knap!!! Heb hier weer inspiratie opgedaan voor mijn rallycross project.
|
|
||||
|
||||
Quote:
topicje?
|
|||
|
|||
Dat heb ik niet. Ik ben nieuw hier opt forum. Heb ook al het een en ander gedaan maar niet echt veel foto's van gemaakt.
Last edited by fauzzi : 17-11-2011 at 01:09. |
|
||||
|
||||
Zo, heb het dashboard ook afgewerkt, met dank aan LRR voor het donor dash
En er kwam vandaag nog een heeeeel mooi pakketje binnen! Het is een 1K2 set van intrax geworden, op maat voor de auto Verder ligt de achteras nog met wat delen bij de straler en coater
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 09-12-2011 at 17:30. |
|
||||
|
||||
Mooi spul wederom
|
|
||||
|
||||
Aai, dat is wel vies mooi spul zeg
|