|
||||
|
||||
Quote:
Een set daarvan lag onder mijn C, dat waren ook championship editions
|
||||
|
||||
Zit zelf al jaren in de banden en wielen,maar is via ned. importeur pon/conti niet te leveren,BBS al div. keren gemaild in duitsland en japan,maar NEE als antwoord.Je moet eigenlijk via een betrouwbaar iemand in japan set moeten laten kopen en dan mee laten verschepen naar NL
BBS in japan valt niet onder tuv en wordt alleen voor azie gemaakt en geleverd.Totaal op zichzelf staande onderneming.Enige wat je kan proberen is via japan naar usa en dan naar NL. Maar dat wordt te omslachtig en door teveel tussenpersonen echt onbetaalbaar en veel risico tijdens transport. Staat echt dik spul tussen waar je wel wat mee kan icm steekadapters. |
|
||||
|
||||
Maar waarom kan het dan niet gewoon van japan naar nederland?
|
||||
|
||||
No possible krijg ik van bbs-jp te horen.
Heb/ken helaas geen betrouwbare vrienden of bandenzaak in japan. En dan nog maar de vraag of het uberhaupt aankomt. |
|
||||
|
||||
Ja klopt is altijd een gok als je daar wat bestelt.
|
|||
|
|||
Moet ik dus onthouden als ik volgend jaar dan toch effe heen en weer vlieg (indien ik stop met mn werk hou ik een sabbat half jaartje, maat bezoeken die nu in china zit, en dan door langs japan he, 2 autos laten schepen en dan kan ik die evengoed volduwen met velgjes )
|
||||
|
||||
BBS Love..
Grtz
|
|||
|
|||
Quote:
de liefde zit niet heel diep aangezien je ze te koop hebt staan
|
|||
|
|||
FUCKIN`HELL!!!
|
|
|||
|
|||
Zijn deze japanse wielen daar ook aanzienlijk goedkoper dan .
Toevallig heb ik een kennis diie veel in japan zit ivm koi vissen . En daar ook regelmatig spul weghaalt
|
||||
|
||||
Vandaag klaargemaakt.... komen onder een golf g60 de auto is helemaal van boven tot onder opnieuw klaargemaakt zijn ze al een paar jaar mee bezig geweest. Schijnt heel bruut te zijn alleen heeft niemand het ding nog gezien.... als de wielen eronder zitten krijg ik de eerste foto's.... ben benieuwd.
Wielen zagen er niet uit was net of ze van de sloop kwamen alles is nieuw of nieuw gemaakt....... maten 7,5 en 8 j.... heerlijke wielen zonde dat ze weer weg moeten.
|
|||
|
|||
Je bedoelt een Corrado g60... ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je die verkocht dan? Wat komt er nu onder?
|
||||
|
||||
Quote:
De wielen zijn verkocht samen met de C. De nieuwe eigenaar is aan het overwegen ze weg te doen
|
||||
|
||||
Vet!!
|
||||
|
||||
Holy moly! Dbaahhhhh!
|
|