|
||||
|
||||
Hier waren de wangetjes ook gedeukt door er een boodschappenkrat op te zetten, ne een paar dagen was het vanzelf weer weggetrokken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
En ook het niet uitkijken met deuren. Mijn daily was vanaf dat ik hem heb 6 jaar lang vrijwel deukloos, totdat ik hier ging werken. Na anderhalf jaar zijn er ontelbare kleine deukjes aan beide zijden van de wagen. Ik wil een andere wagen kopen, maar ik wacht er gewoon mee tot de projecten hier afgelopen zijn.
|
|||
|
|||
Dat ik nog geen week op mezelf zit, en al krassen op de voorbumper heb geconstateerd
|
|
||||
|
||||
Vluchtstrookrijders tijdens file.
Dit weekend op de A2 Amsterdam-Utrecht. Werkzaamheden, ik had beter om kunnen rijden maargoed, ik wist het niet en accepteerde mijn file. Heb denk ik tot 10 keer toe even de neus van de wagen de vluchtstrook op geprikt, reflexen testen van de klojo's die zo menen belangrijker te zijn dan de rest. Een vent stapte nog uit, in een motorjack met opdruk achter dat deed denken aan een bromfietsclub. Hij stapte alleen snel weer in, moest van z'n vrouw denk ik, die zat te schreeuwen Ik weet dat eigen rechtertje spelen niet mag, maar ik kan t niet laten, stelletje honden.
|
||||
|
||||
Daar had ik altijd een mooie grote vrachtwagen voor.
|
||||
|
||||
Ja, das dan toch wat indrukwekkender dan een Harlekijn op beertjesvelgen
Maar verderop was een touringcar die mijn idee overnam, waren ze net mij voorbij door het gras, kwamen ze hem tegen Ik bid nog altijd voor de dag dat zo'n eikel zijn wagen klem rijdt in de berm ofzo.
|
||||
|
||||
Bij mij is er een keer een BMW tegen de vangrail gereden omdat ik uithaalde. Hij schreeuwen dat hij de politie ging bellen. " veel plezier, jij doet iets wat niet mag en ik heb je niet eens geraakt". Nooit meer iets van gehoord.
|
||||
|
||||
Quote:
Sweet! Ik heb een keer een roodkruisrijder (werkzaamheden) met zijn bumper tegen een afzetpaaltje gedwongen. Moest ie lekker achteruit steken en eindeloos geduld oefenen voordat ie er ergens tussenkwam.
|
||||
|
||||
Ru-, Re-, Ro-, Ra- en Ri- cardo's. ik haat ze.
Ben gek op recaro's, maar haat ze, ricardo's recardos en andere cardos. Edit; had ik al gezegd dat racaro's ook k*t zijn? |
|
||||
|
||||
joggers die op landweggetjes gaan lopen sporten zonder verlichting.joggen opzich is al maar zorg dan iig dat ik me niet te pletter schrik van het ineens voor m'n bumper opdoemen van een schim op roze Asics.
|
||||
|
||||
Quote:
Typisch, hier net hetzelfde! |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit geld voor alles wat zonder verlichting of in ieder geval reflecterende kleding na het invallen van de schemering op de openbare weg komt. (Wielrenners, Mountainbikers, Hardlopers, Wandelaars evt. met hond, Paardrijders). Ik spreek ze er soms op aan. De meesten schrikken daar wel van als je ze met hun onveilige gedrag confronteerd.
|
||||
|
||||
Quote:
Toen ik vrouwlief leerde kennen vondt ze licht op d'r fiets ook niet belangrijk, totdat we in de polder bijna een fietser schepten zonder licht.... Was vrij snel gefikst daarna... Als ik die jonge gasten nu in het donker zie zonder licht
|
|
||||
|
||||
De crisis.
En de uitwerking op het forum. Iedereen heeft geld nodig en probeert het maximale te verdienen aan een "hobby" En niemand heeft geld dus probeert bij de kleinste bedragen dingen in te ruilen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Van dat dronke klote volk hier in het Westland genaamd POLEN..
Die je bijna aan een kleiner autootje helpen omdat ze denken nog wel te kunnen rijden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
wen er maar aan John .. komen nog veel meer |
|
||||
|
||||
jaa, ik denk dat ik daar maar heen ga ofzo..
word de laatste weken wel steeds erger met dat geouwehoer moet ik zeggen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
vertel mij wat . nog en paar jaar , zitten wij werkeloos thuis , en de pool / bulgaar / romeen doet hier het werk klik daar maar eens op . Last edited by Alberto : 21-10-2012 at 12:04. |
|
||||
|
||||
zit momenteel helaas al werkeloos thuis.. gelukkig niet door polen overgenomen
maar een baantje in de kassen kan ik wel schudden denk ik als tijdelijke opvanging