|
||||
|
||||
Hangt dat blok er nou nog niet in?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ga naar de kapper joh toch geen gezicht |
|
||||
|
||||
Quote:
tis wel warmer dan de summercoupe
|
||||
|
||||
Hahaha @ Knedel en Aberto,
Ik heb bijna alle centjes in de motor zitten dat de kapper even uit het budget valt hahaha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zometeen gaan we beginnen, het tentje is al aangekomen en dadelijk komen mijn achterneefje en een collega en natuurlijk eddyvwone lekker helpen bij het bouwen van ongeveer een compleet nieuwe auto.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Succes en vanavond staan er foto's van een auto met blok erin he
|
|
||||
|
||||
Ja ik hoop van wel hahaha..mischien straks al dat ik onder tussen wat foto's post.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
idd, jammer dat het weer zo slecht is Hopelijk lukt het een beetje bij jullie daar
|
|
||||
|
||||
het valt hier reuze mee, vanaf een uur of 2 eigenlijk geen noemenswaardige regen meer gehad. Kon ik gelukkig mijn kopje weer monteren. Misschien heb je morgen wat meer mazzel en kan je dan de klus afmaken?
|
||||
|
||||
ik ben even gaan kijken vanmiddag, zag er goed uit, zeer mooi blok, dat waarschijnlijk nog mooier gaat lopen!~
zeker met het bijna onzichtbare vliegwiel top bezig en hoop dat alles gelukt is! Om 14 u lag het blok er provisorisch in (dwz op de motorsteunen)
|
||||
|
||||
Zo wij zijn klaar, een uurtje geleden lag de motor erin en kon de motorkap weer netjes dicht en met de wielen op de grond.
We waren begonnen om 13:00 en klaar om 16:00u toen nog wat opgeruimt en nog even een openluchtfilter geplaatst bij Edwin zijn PF. Onder het bouwen flink wat bezoek gehad van mede vw-rijders, waaronder een heel leuke kever en een dikke Golf MkIII maar daar heb ik geen foto's van. Morgen nog te doen: Aandrijfassen eronder Uitlaat monteren Olie en koelvloeistoffen erin Stuurkogels vast zetten Accu erin STARTEN !!! Ik post zometeen wat foto's aangezien ik die nog moet aanpassen.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hier komen wat foto's....
Ons voorbeeld.. Honesty... Kaal.. Kever, die kwam ook even aan stuiteren, van FunkyF Edwin en Benjamin hard aan het werk. Ja daar hangt die dan he.. Zakken Ronnie !! En hij hangt. En blij !! Nieuwe remmtjes. Frontje erop. Bumpers erop. Daar staat ze dan met haar nieuwe hart. Velg incl de remschijf ziet er mooi uit alleen nu de wielen nog klaar maken. En zo staan die er nu bij, Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 28-11-2009 at 18:49. |
|
|||
|
|||
ziet er allemaal weer netjes uit! ben benieuwd hoe het gaat lopen
waar heb jij trouwens je randen van je wielen vandaan? succes verder! |
|
|||
|
|||
goed bezig kerel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die komen uit Friesland vandaan, ik ben daar via marktplaats bij uit gekomen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
top Ronnie!
jullie hebben goed werk verricht! ben benieuwd morgen, ga morgen naar Essen, anders kwam ik nog wel even kijken/helpen thanks voor de foto's van de keef, leuk man! Jammer dat ik mijn achterpaneel er niet ff op had zitten. groeten en succes morgen!
|
||||
|
||||
Lekker bezig geweest
|
|
||||
|
||||
Hard gewerk!
|