|
|||
Rond 8uur zag ik vanochtend een mooie Golf 1. Wit, met een rolkooi. In Heerlen, op de rotonde bij het ING gebouw in de buurt. Reed voor mij tot aan de autoweg, waar hij richting het Noorden ging, en ik richting het Zuiden.
Sjiek apparaat |
|
||||
Dat klopt, die heeft hier een topic lopen. Heel bruut!
|
|
||||
Hahaha dat zag ik later ook ja, maar zo zijn er wel vaker mensen die hem daar neer zetten, er staat daar ook altijd zon blauwe 5deurs jetta mk2 met bbs rs enz. maar die heb ik nog nooit op een forum voorbij zien komen
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
Hey Wessel, dat is mijn Jetta die je hebt gezien, wij zitten daar zo ongeveer standaard elke woensdagavond dus als je zin hebt kom je maar n keer een praatje doen.
Oh, en die blauwe is ook van mij
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net Last edited by Dutch_Jetta_GT : 03-04-2015 at 18:35. |
|
||||
Gister rond een uur of 21:00 op de A1 bij het tankstation net voor Bunschoten-Spakenburg een Opel Corsa B 5-deurs. Mooi verlaagd op iets wat leek op Brock wielen. Had ook gele pitten in de koplampen zitten. Zag er erg gaaf uit!
Quote:
Echt waar joh? Die is toch zowieso wel minstens zo dik Dus die gele taxi, en die audi 80 horen ook bij jullie dan?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
Zou ik kunnen zijn geweest
|
|
||||
Vandaag gespot in Horn: een lage Up! met Martini striping op Rotiform
Quote:
Die is van Marco:
Of, zo als Jeremy het zei, "UP exclamation mark"
|
|
||||
Die was het idd, alleen met dakdragers en striping 😜 Klaar voor Wörthersee zeker?
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:51. |
|
||||
Gister een hele horde luchtgekoelde Volkswagens gezien ook:
Gave foto!
Thanks, camera lag op de bijrijdersstoel. Dus vlug uit de losse pols geschoten.