![]() |
|
||||
|
||||
![]() en toch worden dat soort reacties altijd verwijderd. niet eens met het aangebodene? er zit een rating functie op elke thread... En bovendien. Je hoeft het niet te kopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
you get the point... ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het 'ervoor vragen' mag natuurlijk altijd, of hij het er ook daadwerkelijk voor krijgt zul je waarschijnlijk toch nooit te weten komen. Mijn ergernis is wel dat mensen dan hun eigen -vergelijkbare- handelswaar dan ook zo hoog gaan inschatten.
|
|||
|
|||
![]() de moeder van mijn kids, 1 groot brok ergenis
|
||||
|
||||
![]() ^ herkenbaar, ik troost mezelf dan maar met de gedachte dat ze vroegahhh best wel ok was
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Paardenstront op de weg.
Zou het echt te veel moeite zijn om je paard even de berm in te sturen? Of om het even op te komen ruimen in de bebouwde kom?
|
|||
|
|||
![]() Dat het geld er elke maand weer uitvliegt ......
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+1 |
|
||||
|
||||
![]() Dat er gereageerd wordt op een topic van iemand op de volgende manier.bijvoorbeeld:
Nette golf 2, mooie kleur ook Kleur is net ietd anders dan de mijne,want die van jou is groen en ik heb miamiblauw, die van mij heeft trouwens net nieuwe ruitenwissers,was een afkeurpunt bij de apk,hebben ze ook maar even de bandjes opgepompt,die waren wat zacht. Moet je maar eens kijken in mn topic daar staan foto's van de wissers. Binnenkort ga ik die van mij ook nog verlagen,en wil nog andere wielen, maar kan niet alles tegelijk want de badkamer moet vernieuwd worden, en aangezien mn vrouw alles van villeroy en boch wilt, en de keuken ook erg oud is ondertussen rij ik nog maar ff op staal. T gaat niet om jou in iemand anders zn topic
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Het parkeergedrag van veel mensen tegenwoordig. Zo moeilijk moet het toch niet zijn, om een auto TUSSEN de lijnen te zetten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In mijn straat in Amsterdam ook zeg... vaak 4 wagens op 5 plekken. En als er 2 plekken waren, en een meneer (typetje: X5 & maatpak) zet m op 2 tegelijk en je zegt er wat van, dan krijg je een vette bek! Ik zet met plezier mijn wagen strak tegen zijn deur aan, aan de andere kant heeft ie immers genoeg ruimte gelaten om daar netjes in te stappen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt wel erg bekend voor? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, zoek nog een sponsor Tom.
|
||||
|
||||
![]() dat de wangen van m'n edition stoelen naar de griep zijn..
heb de achterbank erop laten rusten door ruimte gebrek dat heeft zijn sporen achtergelaten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() kun je wel weer netjes krijgen,heb net precies dezelfde fout gemaakt.
bekleding erafgehaald[moest toch naar de bekleder,dus gelukkig geen extra werk]heb de gedeukte schuimvullingen gedompeld in water tot ze volgezogen waren en toen op laten drogen,je ziet er niks meer van.[heb ik niet zelf bedacht trouwens,stond al op het www]
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga ik dat ook maar is proberen, was/ben er best een beetje zuur van hopen dat het werkt ![]()