|
||||
|
||||
Jammer ronnie, hoop dat 't snel over is
|
||||
|
||||
das balen man.
ff goed gekoeld misschien? zal wel wat schelen denk. maar een weekendje later komt misschien qua weer ook wel beter uit?
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha nee tussen een schaarhoogwerker en een band velg combinatie van bijna 150Kg zwaar en dat vond die vinger schijnbaar geen goed plan. Gr Ronnie.
|
||||
|
||||
Zo vandaag weer lekker verder gewerkt, aan de motor, deze heeft nu alles erop zitten en de stuurbekrachtigings pomp is eraf, nieuwe v-snaar erop en de andere poelie op de waterpomp gemonteert, ook nog even de uitlaat verder afgewikkeld met die hitteband, deze komt nu tot aan waar de twee laatste buizen van het spaghettie spruitstuk bij elkaar komen. Daarna nog even de nieuwe Lambdasonde geplaatst in de uitlaat.
En nog twee motorsteunen zwart gemaakt. Verder morgen even de koppeling met het vliegwiel plaatsen en dan de bak monteren en zwart maken. Ook morgen even de laatste boutjes van het carter vast draaien, en dan kan zaterdag hopenlijk de motor erin. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal goed uit Ronnie! Ik zie dat de R8 dop een mooie plaats heeft gekregen...
Gr. Ruud
|
||||
|
||||
Ja inderdaad Ruud de dop is goed gelukt met een kleine aanpassing is deze makkelijk te plaatsen.
En hij ziet er erg goed uit. Bedankt voor de super service van jou kant. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
beterschap iig,maar als ik het zo lees ga je stug door
|
||||
|
||||
Zo vandaag met Edwin flink aan de bak geweest, Edwin heeft me de koppeling en het vliegwiel gemonteert, en samen hebben we de motor aan de takel gehangen, daarna samen de versnellingsbak aan de motorbok gehangen zodat deze schoon gemaakt kon worden en gespoten.
Ik ben nu aan het wachten tot de filler droog is zodat de kleur erop kan. Hier wat foto`s van vanavond. Edwin flink aan het werk, Koppeling en vliegwiel gemonteert Mijn lichter vliegwiel 3,1Kilo ik kan beter zeggen starterkrans want meer is het eigenlijk niet mee Ik zelf natuurlijk ook fijn aan het werk. Weer ik moet even lachuh van Edwin. (kijk vooral even naar mijn wintercoupé) Versnellingsbak In de Filler
|
||||
|
||||
goed bezig ronnie,geen last meer van je vinger?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee valt wel mee, niet aan stellen hé die motor moet af. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Kijk die monteur daar gaan!
Netjes Ronnie, 't lijkt er op dat je zondag nog wel zou kunnen halen!
|
||||
|
||||
We zullen zien, morgen komt namelijk een heel zooitje helpen dus we zien wel waar het schip strand als het weer maar mee zit, dan komt alles goed.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ziet er weer netjes uit allemaal Weer een stukje korter bij de eerste start he Kun je nog wel slapen ? haha
|
|
||||
|
||||
@Gino:
"Slapen" wat is dat?? Ik slaap volgens mij al bijna 2 maanden niet meer goed hahaha.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo hier dan de foto's van de gespoten versnellingsbak.
Ik wilde hem eerst matzwart maken maar aangezien ik meer Antraciet over heb dan zwart is het Antraciet geworden. Hij moet alleen nu nog even drogen maar daar is de nacht voor. Foto's !!!! De kleur moet dus nog mat worden.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
mooi,weer eens wat anders als zwart of zilver
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad ja..altijd de zelfde kleuren is ook niet mooi, en aangezien mijn onderblok de zelfde kleur heeft is dit in mijn ogen de beste keuze. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
haha precies andersom als wat ik in gedachten had ik wou de bak eerst grijs maken maar heb m nu mat zwart
|
|
||||
|
||||
Het probleem met spuiten van de bak is dat meestal men toch gaat voor hittevaste lak, en aangezien daar niet veel verschillende kleuren in zijn zul je veel de zelfde kleuren combinatie's tegen komen.
Maar ik heb daar gen probleem mee, je moet gewoon toch proberen er je eigen twist aan te geven. Gr Ronnie en nu naar bedje en morgen hopelijk leker sleutelen.
|
||||
|
||||
alles is op kleur te laten maken bestel de lak altijd bij ferwerda en dan moet ik t al gek maken willen ze t niet hebben of niet kunnen maken!
|