|
||||
|
||||
Ondertussen weer wat verder gegaan met opbouwen en testpassen.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Weer een flinke stap voorwaarts. de koets is volledig gestraald en in de epoxy gezet.
Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Hij is nu zo wat in de kleur als op de eerste afbeeldingen
Wel heel knap allemaal.
|
|||
|
|||
Ziet er perfect uit Paul!
Zeker een grote stap in het geheel. Gr. Cees |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! lijkt al weer heel anders dan he
|
|
||||
|
||||
Quote:
We zijn weer terug bij af :-)
|
||||
|
||||
Begonnen met het leggen van de RVS remleidingen. de rode boutjes en beugels is een foutje, deze worden nog vervangen door zwarte.
Paul.
|
||||
|
||||
Gaaf project!
|
||||
|
||||
Dit weekend weer even met de remleidingen gestoeid.
Flex leiding gemaakt en natuurlijk met anodiseerde boutjes en beugels vastgezet. Verder gegaan met het buigen van de RVS hardleiding.
|
||||
|
||||
paar pagina's terug gegaan ziet er goed uit, erg mooi laswerk
wat word de motor opbouw ik heb nog niet ver genoeg terug gekeken denk ik
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Motor zal tijdelijk een 2.0ltr type 4 worden. om het leuk te maken zal ik hier lachgas op bouwen. In de toekomst komt er iets speciaals in, nog niet alle details zijn daarvan uitgewerkt. Paul.
|
||||
|
||||
Cool! Ik ben benieuwd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
de koppelingen die je gebruikt voor op de hardmetalen remleidingen, waar heb je die besteld? zijn dit kunstofkoppelingen? speciaal voor remcircuit?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn geanodiseerd aluminium. De meningen zijn verdeelt over het wel of niet gebruik op remleidingen. ze komen van Torques (ebay)
|
||||
|
||||
De raamstijlen van de voorruit zijn door geslepen om zo de voorkant uit 1958 er aan te lassen. Helaas kwam ik er toen achter dat de voorruit van '58 net iets breder is dan die van een ovaal. Om dit passend te maken heb ik toen de onderste hoeken van de voorruit sponning aangepast. Gisteren voor de zekerheid ff een voorruit gemonteerd om te kijken of de rondingen in de hoeken netjes aansluiten.
Ik ben meer dan tevreden. Paul.
|
|||
|
|||
Mooi werk weer Paul!
Wat is het voordeel van de 58er tov de ovaal? Gr. Cees |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat je er een kunt vinden
|
||||
|
||||
Geen grote update maar het gaat nog steeds langzaam vooruit.
Leidingen van de achterremmen afgewerkt Versnellingsbak uit elkaar gehaald, gecontroleerd, ontluchting verplaatst, gat van km.teller kabel dichtgemaakt, plug ipv. achteruitrijschakelaar gemonteerd en voorzien van een zwart laklaagje. [img]http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/139516.jpg[/img
|
||||
|
||||
Hydraulisch druklager test.
Eerst heb ik een adapterplaat gemaakt om het lager in de bak te monteren. hierna de bak tegen een tijdelijk blok gemonteerd. Toen een oude hoofdremcilinder op een steun gemonteerd, een hefboom er op gemaakt en alles aangesloten en ontlucht. Natuurlijk mis ik het gewicht van de auto en het vermogen van de motor, maar droog werkt het prima. hij koppelt en ontkoppelt 8) 8)
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 27-02-2016 at 17:24. |
|
||||
|
||||
Heb weer wat nieuw speelgoed gekocht.