|
|||
Quote:
Afhankelijk van de richting reed ik naar school (Arnhem) of naar huis (Heerlen) |
|
|||
Quote:
Ah, dan was het ergens in de ochtend, dan was ik onderweg naar school |
|
||||
Gistermiddag tussen 2 en 3 in Echt bij het tankstation tegenover de Heuts een beige Golf 2 oud type, laag op brede 5 spaaks wielen, gti achterlichten en iets aan de binnenspiegel
Gisteren laat in de ochtend/middag volgens mij golfje_295.000, was een witte caddy, met zwarte velgen en luxe kentekenplaten. Maar ik ken je kenteken niet uit men hoofd
Was bij de grens van Kerkrade naar Herzogenrath. Bij de Lidl en jij sloeg af bij de OBI. Tenminste als jij het was |
|
||||
Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=xTvDOQUIBt4 Die op 3.11 was het.
net om 21:30, vlak na knooppunt A2-A76 richting het zuiden.. Jetta II met contrastverhogende verlichting, nam de afrit Geleen/Beek .. was natuurlijk te donker om iets te zien, maar het was iig een Jetta II
|
|
||||
Wie heeft er hier in de buurt van Dokkum een witte golf 1 5-deurs met een tdi blok dr in en een volksforum kentekenplaat houder en lekker laag op de wielen.
Zaten een man of 3 in. Ik reed achter jullie in een grijze golf 2 bij de stoplichten @ wegwekzaamheden in broeksterwoude. Last edited by Dokter D : 10-02-2015 at 19:01. |
|
||||
Hier in de buurt?
Net rond kwart voor 5 onder de stationsbrug in Sittard een lage donkerkleurige golf 3 met een roze grill en een dame achter het stuur
Quote:
Quote:
Aangepast Dit is de auto: Last edited by Dokter D : 10-02-2015 at 19:05. |
|
||||
Net in Sittard op de Rijksweg Noord een heule mooie corrado gespot, had een hele apparte kleur donkerrood/paars achtig op g60 staal en verder origineel, duitse platen als ik het goed zag.
Echt een prachtig ding!
Vanmiddag rond 3en in poortvliet een witte mk2 met goude honinggraad wieltjes, over en weer gegroet. En tegen 5u in goes een grijze lage f3.. Erg cool
Gisteravond rond half 10 een lage blauwe lupo, reden achter elkaar op de A50 en daarna een stukje N322 tot Beuningen. Het was donker en regende dus kon helaas niet veel zien. Wel even de handjes opgestoken naar elkaar uiteraard
Misha toevallig?
Vandaag in Tegelen op de weg van de Albert Heijn richting Brezan, een mooie verlaagde donkergekleurde Passat met dikke velgen eronder, zag er geweldig uit!
Eveneens in Tegelen bij de mac in de buurt in een tuin staan 3 Golfjes, 2x type 2 en 1x type 3, een van de type 2's is een 84er GTI, de ander een Golf 2 V6 en de Golf 3 een TDI