|
|||
|
|
|||
Vooral je enthousiasme als er op je getoeterd word :P
|
|
|||
1 minuut geleden op de copernicusstraat in weert een golf 2 country (met een twingodakje?)
Vandaag rond 17:45 op de N65; twee lage T1's, eentje blauw en eentje olijfgroen. Mooi plat op de grond, ik meende engels kenteken. Duimpje gegeven vanaf de motor.
Vanmiddag omstreeks 13u passeerde ik een colonne luchtkoelers op de A73 thv Venray.
Paar T2's, een T1 en een kevertje Uiteraard even vriendelijk gegroet! Is er weer ergens een aircooled weekend?
Nota bene bij de All American Sunday in Wognum! Verdwaald, of toeschouwer? ;-)
Volkswagen model 113, 1965 - EV-42-16 |
|
||||
Alle foto's van de All American Sunday in Wognum staan nu op ipernity. Voor wie in Amerikaanse auto's geïnteresseerd is:
Chevrolet Nomad 1957 - AR-38-47 door Erik Baas, op ipernity |
|
||||
Vanmiddag aan tweebaksmarkt in Leeuwarden
T1, Super nette bus, wit met donker antraciet Leek wel een trouwerij of trouwbeurs ofzo
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
In gulpen een lage witte golf 2, op pirelli's,gele koplampen en rabbit logo,s. En eergisteren in de julianastraat in hulsberg, donkere golf 2 GTI met super geluid. Was donker dus kon niet veel zien,maar klonk veelbelovend
||||
Rond de klok van 9 in Sittard tussen hotel de prins en tempelplein een lage donkerkleurige Passat 35i Station, kon in de gauwigheid niet goed zien wat er allemaal op of aan zat, had geloof ik donkerkleurige wielen en gele lampen, flikkerde met z`n lampen
Zojuist op Ekkersrijt in Eindhoven een lage VW UP! met Rotiform BLQs. Nice