![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat half limburg plat ligt door dat wk wielrennen, allemaal leuk en aardig, maar ik wil wel graag naar mn werk....
of wil...moet
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2 moest afgelopen maandag in Landgraaf zijn. Want een grote ramp. |
|
||||
|
||||
![]() dat er in verkooptopics zoveel onzin gepost word door derden.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Een dikke auto die koop staat, maar de wielen horen er niet bij !!
Post dan een plaatje bij de advertentie dat laat zien hoe de auto er bij verkoop daadwerkelijk bijstaat.
|
||||
|
||||
![]() dat ik van het weekend 3 man zou krijgen om spullen op te halen,maar niemand heb gezien.nou stond ik er niet speciaal op te wachten,maar ik haat het gewoon.alle 3 ook nog van hier,en me de weken ervoor beziggehouden met mailen en zeuren.
|
|||
|
|||
![]() Heb ik ook last van gehad dit weekend !!! 2 om precies te zijn !
Ze laten je ook gewoon lekker wachten en 9 van de 10 heeft niet eens het lef om af te bellen ! Stelletjeirritantegeldlozekamelenrijdersdiehethard stroepenenzichnietweerlatenzienofhoren ! Zo ook dat moest ik even kwijt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg jammet vand at volk ja!
ik had een geintresseerde voor m'n ABS set.. meneer kon het goedkoper kopen dus mailde of ik dan wel de draadboom los wilde verkopen want dat zat er niet bij kom je gewoon weer uit op de zelfde prijs, Sukkels!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Beetje jammer ja . Mensen die van alles willen kopen , maar uit eindelijk niets kopen .
|
||||
|
||||
![]() Dat er maar vier regels zijn in de verkoop topics.
1 prijs verplicht 2 locatie verplicht 3 max 1 up per dag 4 geen berichten met "je hebt PB" En dat toch de helft van mijn posts hieraan besteed moeten worden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tis maar goed dat jij er zo intens van geniet jaap. ![]() sommigen leren het idd nooit ![]()
|
||||
|
||||
![]() 2 ergernissen deze week:
stickerdump en de steeds groter wordende groep zogenaamde kopers hier....en maar spammen in die topics,en als je dan antwoord via PM kun je ze na een 3,5 uur durende conversatie nog geen schroefje verkopen. G%dgloeiende.......
|
||||
|
||||
![]() zogenaamde kopers valt me mee en tegen, maar wel een kleine ergenis indd
mijn grootste ergenis van de week is m'n ontslag, focking tegenvaller
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Au. Sterkte. Je woont in de buurt. Wat zoek je?
|
||||
|
||||
![]() jaa is even klote, halve bedrijf moest eruit
komt uit de meubel branche standbouw, interieurbouw, meubelmaker, technisch tekenaar ben nu 4 tot 6 weken vrijgesteld van werk tot het definitief is moet wel goed gaan komen hoop ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() deed dit bedrijf veel in de standbouw. ik ben zelf 3 jaar terug eruit geraakt bij een standbouwer in het noorden ,was echt balen echt heerlijk werk
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
indd echt heerlijk werk! zeker in combinatie met het meubelmaker en interieurwerk wat er word gedaan was een groter bedrijf ja, nog steeds een groot bedrijf maar nog met een klein beetje personeel nu
|
||||
|
||||
![]() Las vandaag op AGF.nl een stukje over "uit holland". Een standbouwer uit barendrecht die zei dat de zaken erg goed gingen ( ze zullen ook niets anders zeggen in een promo uiteraard) Misschien daar eens kijken?
|
||||
|
||||
![]() misschien espa oid, eerst maar is rustig kijken wat er hier in de buurt te vinden is
moet wel weer goed komen, voor mij is de klap als thuiswondende vrijgezel niet zo groot heb collega's erbij met koophuis, kinderen, vrouw die al maanden aan het solliciteren is etc dan komt het wel even iets harder aan..
|
||||
|
||||
![]() 7500 vragen voor een simpele golf 2 vr6
![]() eeuwige prijzen discussie i know maar what the fack..