|
||||
|
||||
uurtje geleden op de a16 thv de brienenordbrug johs vr6 met z'n jetta, dik ding.
beetje verdwaald????
|
||||
|
||||
Quote:
moest even naar barendrecht . je corrado ligt lekker laag en dat geluid toen je doortrok op de a15 .... Heerlijk
|
||||
|
||||
Quote:
lekker he, moet altijd eff als je onderweg bent binnenkort m'n verbrede staaltjes eronder wordt ook leuk
|
||||
|
||||
ben benieuwd naar de nieuwe velgen . heb de mijne weer verkocht .
|
||||
|
||||
Quote:
bevielen ze niet???
|
|||
|
|||
Net gespot op de Friesestraatweg richting Groningen. Een zilverkleurige Golf mk1 carbio met chromen bumpers en bbs wielen met een gouden hart.
|
|
||||
|
||||
vanmiddag gespot nabij dkkershoek te den haag, een blauwe T2 met erg mooie wieljes, ik reed in een knal-groene 76er golf! Zou zeker iemand van hier moeten zijn....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Marc? |
|
||||
|
||||
denk het ook, heeft net een APK gehaald op het gebakje...
|
||||
|
||||
yup, dat was ik! moest hem ff wassen, er had een duif het hele dak ondergescheten bij User-X voor de deur!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahah lachen dat is de vento van leon van onze club Misschien ook nog gespot op de worthersee door sommigen?! Was het in of rondom spijkenisse zeker? Daar woont hij namelijk!
|
||||
|
||||
Quote:
mooie bus |
|
|||
|
|||
Laag golfje 1 gespot tussen Haaksbergen en Enschede op 2e pinksterdag, kenteken beginnend met RG meen ik.
Staat hier ook te koop op het forum....dus nog niet verkocht lijkt me |
|
||||
|
||||
Maandagochtend rond 7 uur de VVV Giethoorn T2 op de Utrechtsebaan Den Haag inkomend, ik reed net de Utrechtsebaan op de andere kant op in mijn blauwe T2b
|
|
||||
|
||||
Gisterenmiddag/avond een stukkie voor, naast en achter ArjenE gereden in zijn zilveren Golf 1 over de A12. Ik zag hem op de hoofdbaan bij Utrecht in de file staan (ik reed voorbij op de parallelbaan ) en bij Woerden ongeveer had hij mij weer ingehaald. Bij Gouda ging hij verder over de A12 en ik ging over de A20 richting Rotterdam.
|
||||
|
||||
@Jerome: Dat was ik neem ik aan ... Waar reed jij in dan?
Groet _________________ Golf 1 '83 Te Koop VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
afgelopen zondag 1e pinksterdag mooie verlaagde gele golf1 gezien in oldenzaal. en een gele verlaagde golf 1 op zender velgen op de oldenzaalsestraat in hengelo. mooi spul!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
jaja, wat een kutweer was het toen En toch wel lastig met een spiegelreflex camera vanachter je stuur foto's maken
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn dank is groot! Was inderdaad best kutweer onderweg... Edit: Bij de tussenstop hebben we onze camera achterin de bus gelegd, anders hadden we ook van jou nog foto's kunnen maken.
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 30-05-2007 at 11:43. |