![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha inderdaad als het niet meer gaat dan neem je een hamer, en ik heb er in verschillende maten en gewichten en soms wil dat net ervoor zorgen dat het wel los gaat. Zoals die lastige stuurkogels. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet op de kogels slaan, maar op het fusee zelf. ![]() Tip van een doe-het-zelf-garage-houder hier om de hoek. Twee uur liggen modderen op die kogels, en na die tip van die kerel waren ze alletwee in drie minuten los.
|
||||
|
||||
![]() Klopt ja eddyvwone heeft me dat ook verteld maar toen had ik ze als los hahaha..
Maar toch bedankt voor de tip. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Haha, dat zijn idd van die handigheidjes! Dat leer je ook wel op de autocross..
![]() Had verwacht dat de motor er al in zou hangen, helaas! Bij mij valt het ook altijd tegen om iets te plannen! daarom heb ik voor mezelf maar wat deadlines gestelt, dan gebeurt er tenminste nog wat! ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee deadline is eigenlijk zaterdag en zondag misschien starten, maar als het weer zo blijft dan is het een lastige klus.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Morgen even de accu's aan de lader gooien zo dat die beide vol zijndan heb ik er eentje op reserve staan, voor als het blok niet direct wil starten. Ik ben benieuwd...Nu eens proberen te slapen gaat nu steeds slechter hahaha.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag toch nog iets gedaan,
Ik heb de lambdasonde in de uitlaat gelast en aangesloten, aangezien dit een nieuwe was moest ik de stekker om solderen. En ik heb me vandaag de nieuwe olie besteld 10w-40 Casterol Magnatech olie. Dit moet schijnbaar goede olie zijn?? Morgen even de poelie's vervangen op de motor en een nieuwe v-snaar erop leggen. En dan vrijdag de bak monteren en netjes zwart maken, en dan kan zaterdag om half 8 het feest beginnen... ik hoop op zon en droog weer hahaha..... Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stuurkogeltrekker doe je t nog sneller mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weersverwachting Nieuwstadt deze week
.......................Min Max Zon neerslag Windrichting-Kracht dinsdag 24-11 : 9 °C / 14 °C / 10% / 85% / ZW - 4 woensdag 25-11 : 10 °C / 12 °C / 30% / 75% / ZW - 5 donderdag 26-11 : 7 °C / 11 °C / 10% / 70% / ZW - 5 vrijdag 27-11 : 7 °C / 9 °C / 10% / 45% / ZW - 4 zaterdag 28-11 : 6 °C / 9 °C / 10% / 70% / ZW - 5 zondag 29-11 : 7 °C / 8 °C / 10% / 75% / ZW - 5 succes man ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wijsneus met je correcte gereedschap. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Partytent opzetten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Partytent, gaat zowiezo opgebouwt worden, en net nog even (ja het was droog) even een gedeelte van de uitlaat gemonteert de middendemper en de eindemper zitten eronder, alleen even de rubbers vervangen, en een beugeltje moet aangepast worden.
Vrijdag dus nog wat voorwerken, en dan zaterdag en zondag maar tussen de buien door proberen om verder te komen, als het blok er maar in hangt dan gaat de rest wel lukken. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() kijk dit gaat helemaal goed komen ! ben erg benieuwd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo deze morgen al vroeg bezig geweest, ik heb al even de remslangen vernieuwd op de voorremmen. Vanavond, ik hoop dat het droog is, dan ga even verder aan de motor om hem om te bouwen zonder stuurbekrachtiginspomp.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() vandaag niets kunnen doen, ben vandaag met me vinger op het werk ergens tussen gekomen, en zit nu thuis met een ontzettende blauwe vinger, en ben bang dat ik morgen toch maar eens even naar de doktor moet gaan.
Daarom even rustig aan, als het morgen weer gaat gaan we stug verder. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() das ruk vinger stuk
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dankje..het komt wel goed, mijn oma zou zeggen voor je een meisje bent is het over.
Hahaha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Held, je hebt er nog negen reserve.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een paar benen toevallig? ![]()