|
|||
|
|||
ziet er super uit mijn complimenten,nou ben ik een huisschilder van beroep en heb toch ff een vraaagje die primer laag waar je op hebt gekit heb je die eerst opgeruwd voor de volgende laag primer of is dat niet nodig?
Dit is absoluut geen punt van kritiek maar het zou lullig zijnvoor al het harde werk van het kitten nogmaals mijn complimenten |
|
||||
|
||||
Thanks, nee heb de primer laag niet eerst opgeruwd maar bedoel je dat qua hechting van de kit of dat er straks om de kit heen geschuurd moet worden?
qua hechting heb ik iig een stukje proberen weg te halen toen het droog was en dat ging vrij moeilijk dus ik denk dat dat wel goed zit :Thumbup: en de kit is schuurbaar volgens de specs Quote:
|
|
|||
|
|||
Mooi, mooi!
Nu spuiten en beginnen opbouwen zeker? Mag na de kit onmiddelijk de laklaag gespoten worden? Of moet er eerst nog een laag primer over?
|
||||
|
||||
Ik dacht dat hij al reed:
Goed bezig, Frank |
|
|||
|
|||
Quote:
nee ik geloof wel dat de kit goed hecht,maar ik bedoelde de epoxy primer schuren voor de volgende laag grondverf ivm goede hechting van de grondverflaag,of kan je zonder de epoxy te schuren direct hier overheen je grondlaag zetten Nogmaals wij moeten tot vervelens toe iedere laag schuren voor een goede hechting |
|
||||
|
||||
Donders mooi project !!!
|
||||
|
||||
Quote:
ja eerst deels opbouwen, uitelkaar halen en dan spuiten dan weet ik tenminste zeker dat alle benodigde gaatjes en beugeltjes er voor het spuiten inzitten. weet eigenlijk niet of er eerst nog primer over de kit heen moet volgens mij niet Quote:
was t maar waar Quote:
weet ik zo niet maar dat komt wel goed @ de rest, thanks! |
|
|||
|
|||
goed bezig hier frank , wat zijn nu de volgende stappen?
spuiten en dan opbouwen , of ga je eerst met je motor aan de gang? |
|
||||
|
||||
Heel erg proper ! Dat moet wat geduld hebben gekost, zo'n net kitwerk
|
||||
|
||||
Dik Frank!
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee ga m eerst deels opbouwen, meer de dingen waar nog aanpassingen aan de carrosserie voor nodig zijn, denk aan t dash, leidingen, lexaan ramen en dat soort dingen, dan wielen goed passen dan spuiten/blok, nog genoeg te doen maar allemaal leuk! @Shon en merijn thanks! |
|
||||
|
||||
Kwam dit net tegen, je was er al s mee bezig geweest geloof ik en miss heb je er wat aan;
Gr Pim
|
||||
|
||||
Geen stabilisatorstang meer @ bovenste constructie?
Leuke pics @ vorige page Is er al bekend wat voor kleur de auto wordt? |
|
||||
|
||||
@Pim, ziet er wel goed uit, wil zelf idd ook nog zoiets maken, vraag me wel af of zijn uitlaat er nog door kan?
@ lieuwe, thanks, stabi past toch gewoon nog? of loopt ie bij een mk2 anders dan een mk1? kleur is wel bekend bij mij maar laat ik nog effe in t midden |
|
||||
|
||||
Quote:
Wit met zwarte letters |
|
||||
|
||||
Hy is m nog aan t opbouwen, stabi past nog gewoon lykt my...
Uitlaat zal ik in de gaten houden voor je
|
||||
|
||||
Ik had tijdens het proefzitten mijn stuurkolom snel wat lager gezet maar dit eigenlijk nooit afgemaakt, dus daar effe mee verder gegaan:
2 blokjes gemaakt als opvulling: stuurkolom nog wat aangepast: et voila past mooi: ook het dash passend om de kooi gemaakt: alleen hier non wat verzinnen om het netjes af te werken weet iemand of in deze luchtopeningen nog roostertjes horen in een oud dash of hoort dat zo? |
|
||||
|
||||
Kun je het kunsstof dat eruit gezaagt is, niet terug passend maken dmv een rubber stripje ofzo? Dus een strip waar het kunsstof plaatje in schuift.
Of wat ook kan; een beugeltje op de buis van de kooi of chassis lassen met een gat en moer erachter, waar je het kunsstof terug op vast schroeft dmv een net boutje Mooi werk iig!
|
||||
|
||||
netjes.....ik zou zelf het gat zo laten denk ik,ben bang dat het er niet netter van word.
|
||||
|
||||
Mooi verlaagde stuurkolom zo!