|
||||
|
||||
Proficiat met de 1000 reply's
|
|
||||
|
||||
Quote:
hoezo? is het dan zo akelig vies, om bij jou ergens te gaan zitten dan |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ik ben dus ook bijna 2 uren aan het lezen geweest maar wat een super gaaf project man respect!!
|
||||
|
||||
De recaro pro racer stoelen zijn binnen.
gr ruud |
|
||||
|
||||
Das dan ook echt het enige wat ik niet zo mooi vind bij de combi... sorry ruud ..
|
|
||||
|
||||
Ga je dan ook elke keer een helm opzetten in je Frido?
Erg hippe stoel, maar ben het met sixpack eens. Past niet heel erg bij de Frido IMO.. Verder is het wel ercht een super gaaf ding, en niks op aan te merken!
|
||||
|
||||
Geen pan inderdaad bij de stijl van de auto.
Maar goed dit is slechts mijn bescheiden mening en je bouwt hem tenslotte voor jezelf |
|
||||
|
||||
ik zou het eerst moeten zien als ze er in zitten en dan kan ik pas een oordeel geven
stoelen op zich vind ik waanzinnig mooi ik laat me verrassen en kom er later wel op terug als ze erin zitten gr,egon |
|
||||
|
||||
ik vraag me af of deze stoelen wel mogen qua weggebruik, ik kan me voorstellen dat ze het zicht naar opzij belemmeren...
|
||||
|
||||
recaro Hans.. die wou mijn zwager Hans altijd hebben..
|
||||
|
||||
Ik vind het zelf geweldige stoelen, het is ook weer iets apparts.
En als er een volle rolkooi in de auto zit, kun je er moeilijk gewone stoelen in zetten. De carosserie is 1,5 meter hoog van binnen, dus moet je de ruimte ook kunnen opvullen. Als de binnen kant geheel klaar is, hoor ik graag, of jullie er nog zo over denken. En ik heb echt wel gezocht naar een goedkopere oplossing gr ruud |
|
|||
|
|||
Als ze niet mooi staan, neem ik ze wel over voorn mooi prijsje!!
Erg gaaf die recaro's |
|
|||
|
|||
Quote:
en jij denkt dat deze LEGAAL op de weg komt een fridolin met een W12 blok er in ze zien ruud al aan komen bij het RDW. Ik ben bang dat deze nooit op de weg zal komen en het op de strip moet waar gaan maken maar voor de rest Ruud mooie stoeltjes en ga zo door
|
|||
|
|||
volgens mij moet het wel kunnen om hem op de weg te krijgen. mits hij redelijk door de bochten komt. anders tripje naar engeland lijkt me
|
|
||||
|
||||
precies, via engeland gaat dat echt wel lukken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, bij het eindresultaat staan ze gewoon top! |
|
||||
|
||||
Vandaag de stoelsteunen gemaakt, en natuurlijk even wat foto's genomen
Ook de zij wanden zitten er compleet in gelast. Gr Ruud |
|
||||
|
||||
vind het wel wat hebben die stoelen! Komt het blok in een gesloten ruimte of blijft die zo open?
|
||||
|
||||
Mooi project En je heb een lekkere droge schuur zeker aan al het kale metaal te zien.
|
|
||||
|
||||
Het valt me op dat er geen stuur in zit. (Omdat er ook vast nog geen stuurhuis in zit?) Maar, waar ik heen wil: hoe weet je nu de ideale hoogte?
Ik heb zelf Lotus stoelen in mijn kever geplaatst, maar pas nadat ik duizend en een zitposities heb uitgeprobeerd. (Met behulp van wat latjes, plankjes en zelfs een doosje met 6 longdrinkglazen .) Aan de andere kant, als toch zo'n beetje alles custom is, dan is het stuurtje op een lekkere positie zetten ook geen punt natuurlijk. Verder weer good stuff |